Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2007 10:08 - ПРИКЛЮЧЕНИЯТА НА ЕДИН БАКАЛИН В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ [07.09.2007]
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 5746 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дойде денят, в който трябваше да разкажа на група депутати вижданията си за реформи в Българската национална телевизия. Сложих си костюм и вратовръзка – от години не ми се беше налагало, и в уречения час застанах отпред. Посрещна ме Боян Папазов – ако не се лъжа, поведе ме из коридорите и след малко ме настаниха на една дълга маса –срещу мен седяха хора, познати ми само от телевизията. Прочетох концепцията си, основна част в която беше отделена на разделянето на БНТ на две конкурентни програми. Депутатите казаха накрая, че всичко е много хубаво, но сега основният въпрос е не за двете програми, а за това кой ще оглави телевизията преди изборите. По онова време избори се правеха до дупка и всички смятаха, че който владее телевизията, той ще спечели изборите. Тази заблуда продължава и до днес. Правиха депутатите някакви сметки и към 3 без 15 ме попитаха дали все пак съм готов да стана генерален директор. Защото след 15 минути започвало пленарното заседание и смятали да поставят кандидатурата ми за обсъждане. Аз си признах, че детската ми мечта е Втора програма, а те попитаха кой тогава смятам, че може да оглави цялата телевизия. Казах им, че по-добър от Иван Попйорданов не познавам. Те бяха мислили и върху тази кандидатура, но при нея проблемът беше в някакъква несъвместимост с Кеворк. Попйорданов все пак стана шеф на БНТ, но няколко години след това. Времето течеше, разбра се, че няма да ме правят шеф, но остана вариантът за разделение на двете програми. Върнах се в Пловдив, свалих веднага костюма и се включих в разтоварването на поредния камион. Пренасях кашони и каси и си мислех, че вече можеше да имам кабинет на 10-ия етаж в БНТ. След 2 дни избраха за генерален директор Огнян Сапарев. Чаках да ме покани за директор на втора програма, но вест никаква. След две седмици го срещнах, седнахме да поговорим и деликатно го попитах какво смята да прави с Втора програма. Той обаче май си  имаше други виждания за развитието на БНТ. И чистосърдечно си призна, че е от хората, които не обичат да гледат телевизия. А трябваше да я ръководи. Освен това Огнян цял живот се беше къпал в морето на студентската любов, сега от света на любовта попадаше в света на усойниците. Новата среда бързо му вгорчи живота. След година може би присъствах на един разговор – Огнян тайно се опитваше да събере нов лоялен екип, с който да продължи да управлява. Беше събота. -         Абе Оги, ти не знаеш ли, че в понеделник вече няма да те има? – попита го един от присъстващите. Огнян остана с отворена уста – той не знаеше това, което всички освен него вече знаеха. Отиде си Огнян Сапарев, аз продължих да чакам – белким се сбъдне детинската ми мечта. Избраха ново ръководство на БНТ, мен пак ме нямаше в него, но Втора програма все пак я отделиха. И я дадоха на жена ми. Тогава се сетих за една стара светска история. През 60-те години Бриджит Бардо се беше омъжила за един немски плебой – Закс, ако не се лъжа. Цяла Франция беше потресена – символът на френската красота пада в ръцете на някакъв немец. “Да се утешим – беше писал някакъв френски вестник тогава, - все пак тя остава в рамките на Общия пазар.” Та и аз се утешавах. Изпуснах втора програма, но все пак тя остана в рамките на семейството. Освен това не беше задълго. След това развитие на нещата реших, че е достатъчно един човек в семейството да се занимава с телевизия. И скъсах и последната си връзка със занаята, на който бях отделил 20 години – участието ми в телевизионната рубрика “Адрес 4000”. Смятах, че това е завинаги. Време е да приключим и с тази тема – може би утре.    


Тагове:   Народното,   събрание,


Гласувай:
0



1. lik - OT TAKIVA RAZKAZI SE PRAVI ISTORIATA...
07.09.2007 19:05
POZDRAVI I PO4ITANIA! OT TAKIVA RAZKAZI ZA ISTINSKIA JIVOT SLED VREME SE PRAVI ISTORIATA. PAK I RAZKAZVA4AT SI GO BIVA. GOLIAMATA KULTURA, FOKUSIRANA VARHU PROBLEMITE NA KONKRETNOTO JITIE-BITIE, GO OSVETLIAVA MNOGO PO-IARKO, PO-RAZNOSTRANNO I PO-ZADALBO4ENO, POSTAVIA GO V SOCIALEN KONTEKST, OT KOITO JIVOTAT KATO CIALO STAVA PO-IASEN I, GLAVNOTO - RAZBIRAEM. NAPRAVIHTE ME REDOVEN 4ITATEL, ZA KOETO NA VSI4KOTO OTGORE BLAGODARIA!
цитирай
2. анонимен - VNLQWwQRzTMC
20.06.2011 03:22
That's 2 clever by half and 2x2 clever 4 me. Thakns!
цитирай
3. анонимен - fcUpxolHmwnKgm
20.06.2011 10:20
xqBG1X <a href="http://fdsixzyujmvk.com/">fdsixzyujmvk</a>
цитирай
4. анонимен - MDmppnCpVoDhQ
21.06.2011 11:00
DDx9wp , [url=http://ufgipytrtuew.com/]ufgipytrtuew[/url], [link=http://edwqpnzowpxp.com/]edwqpnzowpxp[/link], http://pktcupcpxgxu.com/
цитирай
5. анонимен - qzigSBffihcNK
22.06.2011 12:24
kUCBGk <a href="http://fmxvyeocfuln.com/">fmxvyeocfuln</a>
цитирай
6. анонимен - XKRwgvfWHCgnFnZsiDp
23.06.2011 19:25
iHJn4Q , [url=http://wbpscgruiesp.com/]wbpscgruiesp[/url], [link=http://wlkfomrpackz.com/]wlkfomrpackz[/link], http://orpytztebvmy.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9506254
Постинги: 1027
Коментари: 6462
Гласове: 8632
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930