Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2007 10:53 - ИСТОРИИ ОТ “АДРЕС 4000” –ЧОВЕКЪТ СЪС ЗМИЯТА И НАЙ-ХАРЕСВАНАТА БЪЛГАРКА [12.09.2007]
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 6252 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С Пепа Славчева обикаляхме България и се срещахме с хора, готови да разкажат историята си пред камерата. Спомням си за един самотен човек от 16-ия етаж на някакъв блок в Обеля. В апартамента му цареше такъв безпорядък, че просто нямаше къде да се седни. Изчистихме два метра фон, човекът седна и заразказва историята си. Тя беше много трогателна. Класическата история на самотника, който е готов да се раздаде, ако си намери другар в живота. Бяхме организирали нещата така, че писмата да идват в редакцията, а после ги препращахме на участника – така избягвахме обявяването на адресите в ефир. Човекът от Обеля получи стотина писма – очевидно изповедта му беше трогнала много женски сърца. Е, ако бяхме показали циганията у тях, едва ли интересът щеше да бъде толкова голям... След няколко дни обаче дойде и едно писмо до нас – в него много обстоятелствено препатила жена ни разаказваше как същият човек редовно пуска обяви по вестниците, кани жените у тях и тези, които не се навивали веднага, малко ги понасилвал. По-скоро – плашел. Интересното бе как – държал в къщи буркан с жива змия. На която се дърпала, казвал – ще пусна змията. Историите на жени –жертва на обяви, са вдъхновили много американски сценаристи. Изглежда този сюжет се харчи на пазара. Ако знаят какво богатство има в архивите на “Адрес 4000”, ще долетят веднага в България. От една друга история извлякох много поука. Същата вечер след срещата с човека със змията тръгнахме да търсим в някакъв съседен блок Елито - изоставена жена с малко дете на ръце. Очаквахме пак някакъв коптор, обаче попаднахме на едно много уютно апартаментче. Изоставената жена беше почти красива, а детенцето беше със златни букли. В ръцете си държеше бяло пуделче. На екрана те изглеждаха приказно. Жената говореше кахърно – как няма кой един чай да й направи, когато е болна, как мечтае за силно мъжко рамо, а детенцето – за любим баща. Не беше спестен фактът, че детето е плод на една греховна връзка. И като заваляха писма – по сто на ден. Идваха лично хора от другия край на България - да ни молят за адреса на Елито. Бяха готови веднага да се оженят, да осиновят детето, да посветят живота си и т.н. Никоя жена повече не получи толкова писма – имаше и по-красиви, и по-богати, и по-интересни. Много мислих за невероятния мъжки интерес към Елито. И стигнах до извода, че в нейния образ са се забъркали в яка сплав женската слабост и женската греховност. И двете качества събуждат мъжа у човека и го карат да си загуби акъла. През следващите години отвреме - навреме съм срещал жени, които приличат на Елито. И много съм внимавал. А какво стана с тази най-търсена българка? След няколко години я срещнах случайно – беше статистка в един филм по мой сценарий – мисля, че вече е ставало дума за него. Седнахме в почивката и започнах да я разпитвам, надявайки се, че участието в “Адрес 4000” е променило живота й. Оказа се, че нищо не се е случило. Тя отговорила на много малко мъже, тъй като по това време започнала друга сериозна връзка. Която пак свършила нещастно. След нея срещнала друго момче, много се обичали, но майка му се намесила и... И така нататък. “ Защо така се случва? – проплака Елито, - аз, която толкова мечтая за семейство и съм готова да дам живота си за един мъж, все оставам самотна. Ето, един мой приятел, който също ме изостави и миналия месец се ожени, снощи дойде да спи при мен. Викам му – след като искаш да спиш с мен, защо се ожени? А той ми вика – защото жена ми не може да ми даде това, което ти можеш.” -         А какво толкова даваш на мъжете? – потитах аз с любопитство. Тогава Елито ме погледна със сините си очи, в които се преплитаха слабост и грях, и с леко дрезгавия си глас ми прошепна: -         Мога да дам на един мъж всичко, което някога си е мислил. И за което даже не се сетил... Усетих как коленете ми омекват и панически побягнах.


Тагове:   най,


Гласувай:
1



1. viovioi - *
12.09.2007 11:42
Трябвало ти е психолог. Защото най-голямата фантазия на една жена е мръсник с дете. Навярно и мъжете я имат тази фантазия, само че мръсница с дете. Това създава удобство , премахва скрупулите и ангажиментите.А този със змията да си го намерил после и да си го пребил.
цитирай
2. анонимен - Няма и да дойде.
12.09.2007 12:29
Евгениии, не ти дойде акъла на теб. Абе, човек, бе не виждаш ли, че предизвикваш само смях... Еее, тва да си повярваш е много зле. Апропо, още ли висиш на хората със заплати?????
цитирай
3. annie87 - Това съм го гледала по канала :)
12.09.2007 14:19
Имаше едно зборно предаване за Адрес 4000 и тогава разказвахте за най-трогателните истории с Пепа Славчева :)
цитирай
4. annie87 - Това съм го гледала по канала :)
12.09.2007 14:19
Имаше едно зборно предаване за Адрес 4000 и тогажа разказвахте за най-трогателните истории :)
цитирай
5. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
12.09.2007 15:46
viovioi не знам з вас жените, но мъжете определено нямаме фантазии относно греховни жени с деца. Поне не така, както ти го виждаш. Всъщност повечето като чуят за дете и бягат.
Чета темите в блога ти с интерес, макар никога досега да не съм коментирал прочетеното, защото не виждам какво толкова има за коментиране. Но аз съм роден 80 година, живял съм през него време, но почти нищо не съм разбрал от него разбира се, затова сега ми е интересно.
цитирай
6. viovioi - казах навярно...
12.09.2007 16:02
като имах в предвид нещо друго. За нещо леснодостъпно, гарантирано и неангажиращо.Защото ако сте с една госпожица трябва да сте мил, да подарявате цветя, да обещавате...,а ако сте с мръсница с дете, то минаваш отминаваш и продължаваш, не си длъжен нищо да обещаваш, та нали детето си има баща? А можеш да се изживяваш като покровител и да искаш и да получаваш всичко. Е това исках да кажа!!!! Voint ?
цитирай
7. thomas - Днес е интересно...
12.09.2007 20:44
Време беше и някой да има нещо против този блог. Защо ли? Ами защото по принцип няма никаква причина да има такъв, а пък ние сме в България, а тук неща без причини стават под път и над път.

Та така неизбежното се случи - появи се Анонимен 2. :-)

annie87
Тази думичка Зборно от кой Зборник я извади!? ;-) И после някой ще ми спори, че българите били образовани и знаещи...
цитирай
8. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
13.09.2007 16:23
Лични наблюдения viovioi, дори мръсница, сама с дете ли е, мъжете бягат. Независимо какво си искала да кажеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9501058
Постинги: 1026
Коментари: 6462
Гласове: 8631
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930