Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2012 09:05 - ПЕНСИОНЕРЪТ ПЕНЧО ПЕНЧЕВ СЪЩО ВРЪЩА БОНУСИ
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 5582 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                         До Господин Бойко Борисов – Министър-Председател     Уважаеми Господин Борисов,   Пише ти Пенчо Пенчев, пенсионер, бивш учител по география. Сърцето ми напълни, драги Бойко, като чух как каза на онези народни изедници да върнат бонусите. Така трябва. Не може ние, пенсионерите, дето работихме по 45 години, да получаваме по 200 лева, а някои хора да вземат по 45 000 на година. Отгоре. Приветствам и одобрявам твоята заповед всички да си внесат парите обратно. Обаче тук има един проблем. Миналата седмица като си взех пенсията, както му е редът, платих си тока, водата, данъците, лекарствата и ми останаха 8 лева и 80 стотинки. Не се оплаквам – криза е, всички страдаме. Ще се опитам и този месец да карам на хляб и кисело мляко – белким оцелея. Отидох да си купя хляб и мляко и – какво да видя – щастие. Има промоция на киселото мляко. Аз по принцип купувам едно мляко от 65 стотинки, но сега видях, че дават за 1,50 три млека. Така и пишеше „Плащаш две – третото БОНУС”. Мислих дълго време – за 1,50 двете млека наистина ми излизат по-скъпо – по 75 стотинки, а не по 65, но затова пък третото мляко излиза ако не без пари, то много по-евтино. И се подлъгах. Аз една кофичка я ям за три дни. Двете кофички, дето си ги платих нормално, вече ги изядох. Остана ми обаче кофичката бонус. И не знам дали е редно да изям и нея? Дали и аз в лакомията си няма да заприличам на д-р Нешева? Затова и пиша това писмо Уважаеми Господин министър-председател, как да си върна бонуса? Намерих банковата сметка, но тя не приема кисело мляко. А смятам, че не е морално аз да ям три кофички, а бедните хора – само по две. Отговорете ми какво да направя, докато млякото не се е развалило. Дотогава ще ям сух хляб.   Ваш Пенчо Пенчев – български пенсионер



Гласувай:
12



1. stedimi - ах, ах и......много ах!
03.03.2012 15:05
как можа да изядеш толкова нещо бе?- а?- ама ха- сега да те видя- иде Великден- яйцата - само за гледане-щастливи до няма и къде- за козунак не си и мисли!- и млеката като си изял- ох, ох и....много ох- защо го строихме това "светло бъдеще" за нашите деца, като ги няма да му се радват- чудим се!- то не бяха бригади, не бяха заводи, нови икономически механизми, петилетки и така- сега много ти е и киселото мляко- като няма хляб-яж пасти!
цитирай
2. анонимен - Не схващам иронията - Искаш да ка...
10.03.2012 09:57
Не схващам иронията - Искаш да кажеш, че взелите бонуси не трябва да ги връщат, защото така им е паднало на тях, както на героя от разказа му се е случило да попадне на промоция? И за това трябва да си задържат бонусите, а не като героя от разказа ти да си казват: "А смятам, че не е морално аз да ям три кофички, а бедните хора – само по две."? Просто това, че човек с 8 лева може да смята други за по-бедни от него, отвежда изводите от историята ти в посока, която, според мен, не си търсил...
цитирай
3. анонимен - Дани
10.03.2012 19:23
Смешна статия! Горкият пенсионер дали е коментирал хонорара на ДогаХайде, чакамн? Колко ли млека можеше да се купи с догановата сума?! отговор.
цитирай
4. анонимен - Дани
10.03.2012 19:27
Не ми се получи с предния пост. Би ли коментирал пенсионера, хонорара на Доган и може ли да сметне/гледам е добър на сметките/ колко млека, за колко хора и за колко години би стигнала въпрасната сума
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9454727
Постинги: 999
Коментари: 6456
Гласове: 8615
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031