Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2012 09:42 - ГЕНЧО ГУНЧЕВ ПИШЕ НА МИНИСТЪР ДЯНКОВ
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 6884 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
До Господин Дянков Министър на финансите     Уважаеми Госодин Дянков, Пише Ви Генчо Гунчев, експерт счетоводител, понастоящем пенсионер. Работил съм във финансовата сфера 44 години, 4 месеца и 14 дни. Пенсионерах се с 230лв.32 ст. пенсия. Сега съм касиер на входа – на доброволни начала. Не се оплаквам, имам си собствена гарсониерка и се грижа за себе си. Правя си точна сметка на всичко: ток, вода, чистачка и ток за стълбището, асансьор, лекарства, кабелна телевизия, карта за транспорта, по 1 свещичка на месец като ходя на гробищата /вдовец съм/, всеки месец заделям по 1 лв. за рожденния ден на внучето. И накрая ми остават точно 30 лв. за храна. По 1 лв. на ден. Ако месецът е 31 дни, просто не ям. През февруари обаче пестя два лева – ако месецът е нормален. С единия лев си купувам за 78-80  стотинки кисело мляко /зависи от промоцията/ и 4 филийки хляб. Ако намеря и хляб в промоция, ми остава за по половин доматка – като станат евтини или нещо друго. През август съм планирал да си купя диня. Сега, като се вдигна токът обаче, нещата се променят. Цял ден смятах и установих, че като ми стане по-скъп токът, за кисело мялко ще ми останат най-много 75 стотинки. Или ще трябва да намаля филийките на две. Или на две и половина. Или няма да купувам всеки ден мляко. Има и друг вариант. Да спря да се къпя. Тогава ще намаля сметката на тока точно с 13 процента. Още на обед сложих на балкона един леген с водичка, тя стана марна и после с тасчето се позаплакнах. Така че лятото ще го изкарам, без да пускам бойлера. Отдавна не пускам котлона, не пускам и лампата – щом вземе да се стъмва, си лягам и се мъча да заспя. И все се сещам за онези времена, когато имахме и парно, и топла вода. От сутрин до вечер. Зимата съм решил да се изкъпя най-много три пъти. През месец и то сутринта преди да отида за пенсията. Защото там се събираме много хора и се усещаме кой колко мирише. Уважаеми, Господин Дянков, не обвинявам никого, защото съм с екологични разбирания и знам, че трябва да развиваме зелената енергия. Просто трябва да стягаме колана. Сигурно на Вас и на хората от Вашето министерство не е лесно. Снощи чух, че ще увеличавате заплатите на колегите с 30 процента. Имало пари за увеличение.  Не съм популист и не искам подаръци. Искам честно да помогна на държавата. Не би ли могло, господин Дянков, да ме назначите във Вашето министерство. Все пак съм работил 44 години и 4 месеца във финансовата сфера. Не искам заплата, не искам и 30-те процента увеличение, ще работя за онези 3 стотинки, които не ми стигат за цяла кофичка мляко. Прилагам биография. Ако решите да ме извикате някога на интервю, нека да е поне един ден по-рано, за да мога да се позамия, за да не мириша.   С уважение Генчо Гунчев – експерт счетоводител, пенсионер и еколог.



Гласувай:
12



1. chavdar01 - ЕХ,ГЕНЧО,ГЕНЧО-О-О-О!
01.07.2012 09:52
ГЛАС В ПУСТИНЯ ЧУВАЛ ЛИ СИ!?
цитирай
2. janabel - Ще преживеем и него
01.07.2012 10:17
Който гроб копае сам влиза в него.
цитирай
3. анонимен - Добре казано :)
01.07.2012 12:54
Oт глад може да умрем, но винаги ще е с усмивка с на уста....то кво друго ни остава де...
цитирай
4. анонимен - miro_san
02.07.2012 16:39
Генчо Гунчев - истинското име на героя от "Опасен чар". Представяте ли си - напетият чаровник, разбил стотици дамски сърца да я е докарал до там в днешно време? Би могло да се направи филм - продължение на "Опасен чар" с този сюжет, но...едва ли някой ще го изгледа до края.
цитирай
5. анонимен - ГЕНЧО ГУНЧЕВ ПИШЕ ПИСМО НО МИНИСТЪР ДЯНКОВ
08.07.2012 23:13
Генчо, не се ебавай с Партията и народа - 2 млн работят за да хранят 2,5 млн пенсионери. Виж какво ще направиш по въпроса - да останат с един по-малко. ...а, ако си такъв голям гявол какъвто се пишеш -публикувай баланса на EVN! И ние да научим ,колко кисели млека ядат шефовете му.
цитирай
6. анонимен - Лаврентий Павлович - Кажи точно!
09.07.2012 07:44
Генчо,
Покойният Г.Тамбуев-колега на автора на блога, в последната си книга ни разкри ,че откраднатите от другарите, български пари са 1,5 трилиона лв /кво значи тази сума -не знам/. В по-
ново време от Швейцария се прокрадна информация ,че засмуканата сума от Партията и народа е 56 милиарда долара. Ай сега с твоя помощ да уточним сумата и да започнем да я търсим. Стиска ли ти ?! Като не ти стиска ,недей да врещиш!
Искрено твой: Л. Павлович! /Нали знаеш кои сме ние?!/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9499529
Постинги: 1025
Коментари: 6462
Гласове: 8631
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930