Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2014 20:03 - ТИНКА МИНЧЕВА ИСКА ДА МЕРИ ТЕЧЕНИЕТО
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 2948 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     ДО ГОСПОДИН СОЦИАЛНИЯ МИНИСТЪР                           М О Л Б А   ОТ ТИНКА МИНЧЕВА – БЕЗРАБОТНА               Уважаеми господин Министър,   Чух по телевизията, че работна група от вашето министерство е определила на каква температура трябва да се работи, тя трябвало да бъде от 20 до 23 градуса през зимния период, а лятото не трябвало да минава 25. Имало норматив и за течението. Щели да минават проверки и ако има течение в работното помещение, щял да се глобява работодателя. Това най ми хареса – за глобяването на работодателя, защото цял живот съм си патила от работодатели. Всяка година ме гонят от някъде. Таман си намеря работа и свикна и някакъв работодател ми вземе мярката. Истината е, че не си затварям много-много устата и все откривам слабости в работата, управлението, условията на труд, заплащането  и т.н. Покрай социалните борби не ми остана време да се оженя. Годините минават, вече горещи вълни ме обливат, но съм напълно работоспособна. От възрастта ли, от това, че останах стара мома ли, но съм много чувствителна на течение. Малко да се отвори вратата или ако на прозорците има аралък и веднага организмът ми реагира. Първо започвам да подсмърчам, после ми се припишква. Грешка нямам в това отношение. Та като почнете да формирате комисиите по проверка на температурите и течението, моля да ме имате предвид. Ще работя без измервателни уреди, ще работя от сутрин до вечер – само да глобим колкото се може повече работодатели.   В очакване Тинка Минчева Експерт по теченията   ПП Имам и един комшия експерт по температурите. Като мине температурата 25 градуса, спира да работи и започва да пие бира. Може и него да назначите, и без това и той е без работа.



Гласувай:
4



1. tera - Интересно, ти ли го измисли? :)
02.02.2014 19:04
Обаче това за безработния комшия трябва да звучи така: "Като мине температурата 25 градуса, спира с нищонеправенето и се захваща да пие бира." Защото - нали безработен, какво има да спира да работи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9481730
Постинги: 1017
Коментари: 6462
Гласове: 8627
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930