Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2015 19:33 - ДЯДО ПЕШО ПИШЕ НА БОЙКО БОРИСОВ В ПОДКРЕПА НА ПРОТЕСТИТЕ
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 2825 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 07.11.2015 19:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ, ДРАГИ БОЙКО,
Пише ти дядо Пешо, пенсионер. Искам да те подкрепя, че не послуша онзи мизерник Горанов и върна повечето социални придобивки на момчетата от полицията.

Аз подкрепям твърдо протестите. Едно време и аз исках да стана милиционер, но тате ме наби и не ми даде. Та станах студент. 42 години бях учител, е, накрая не ми  дадоха и една заплата, а ми удържаха лев и двавйсет, защото ми се водила една кутия тебешир и не съм я бил отчел.
От моите ученици двама станаха милиционери и трима – полицаи. Е, не бяха от най-ученолюбивите, калпазани падаха, но сега са по-добре от отличниците.Поне допреди реформите. И един катаджия излезе от нашето училище, неговата обаче е най-трудна. Гледам го онзи ден как клечи на завоя пред селото ни, крие се зад храстите – белким хване нарушителите и въведе ред.Още малко му остава до 20-те заплати.

Та пиша това писмо с препоръка: дай всичко на момчетата. Ако трябва – не 20, по 30 заплати им дай. И порциона им увеличи. У нас на село това са много пари, но в града са нищо. Аз знам по себе си. Пенсията ми е толкова, че като си платя тока ми остават точно 120 лева. Като си купя лекарствата обаче ми остават 58 лева.И се чудя какво да ги правя цял месец.

Добре си живея, имам си дворче с градинка и кокошчици. Та от глад няма да умря. Купя си няколко хляба и си варя яйчица. И доматки се режа лятото. Спокойно може пенсията да ми се намали с 50 лева и да се увеличи порциона на момчетата. Че като ги гледам по телевизията – те са бая едрички. И трябва дабре да се хранят. Със здравословни храни.

Комшията бай Гошо снощи разправя, че те било страх и като видиш малко повече хора на едно място и веднага биеш отбой. И че на едни даваш, а на други – не. Аз обаче му дадох за пример как отпусна на пенсионерите отново за Коледа 40 лева. Че малко ли са? Аз от великденските 40 съм изхарчил само 12, остават ми 28 и се чудя какво да ги правя. Така че за Коледа може не 40 да ни дадеш, 10 стигат, от останалите дай по 10 на МВР, на НСО и ДАНС, че много са закъсали. А от великденските пък дай на съдиите и прокурорите – и те едвам връзват двата края.


Твой дядо Пешо






Гласувай:
7



1. felixedmundovich - Романът "СТРАХ"
09.11.2015 09:27
... ами това е. "Тука е така"- надпис в кръчма. Пазителите на реда ни пазят - да не се открехваме... много, много- 'щото- нали знаЙш!!!
цитирай
2. mirosan - Малко по друга тема, но все пак. И...
10.11.2015 11:26
Малко по друга тема, но все пак. Изпитвам известно разочарование, че в новинарските сайтове (поне тези, в които аз влизам) почти не се споменава какъв ден е днес - 10.Ноември. Като че ли вече тази дата не говори нещо. Включително и в Potv не видях.
Иначе по-известните именни дни редовно ги пише на челните страници...
Рядко ми става тъжно от нещо обществено - обикновено приемам нещата и това, че си има причина за тях, но...
Такава ефирна забрава за този ден - при това в частни медии... Че нали са частни именно благодарение на събитията от тази дата...
Не е редно така - в други държави се е ляло кръв за едната свобода на словото и частната инициатива. При нас всичко стана без един изстрел и...вече почти не се споменава.
Дали и Съединението, ако не беше дало тази макар и една човешка жертва щеше да потъне в забрава до сега...?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9456283
Постинги: 999
Коментари: 6456
Гласове: 8615
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031