Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2018 12:05 - Моден Дизайнер ( Дамски обувки ) - Първи Модел
Автор: ahmed7 Категория: Бизнес   
Прочетен: 2145 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Както казах в първия си пост сега ще ви запозная с моя първи модел ( скица ) на дасмка обувка и ще ви разкажа за нея как съм я направил и как ми е дошла идеята.
Най - отдолу може да видите снимката.
Едно от нещата, които разбирам е че има големи недостатъци този модел, но все пак като за първи път аз се гордея със себе си, че все пак съм успял да направя горе - долу добър модел и лично на мен ми харесва въпреки всичко.Преди година я бях направил.
Отначало се учех да правя модели като копирам други за да може ръката ми да свикне и аз да придобия представа как се черате един модел на дамска обувка за да мога да правя на белия лист моделите в главата ми. Така се упражнявах близо година цялата 2016 и 1-2 месеца от 2017 и ако не се лъжа мисля, че март месец 2017 бях направил този модел без да копирам отникъде само с един лист, молив и моя ум. Идеята ми за първи модел беше да е секси с токчета за официални празненства обувка. Самия модел го доизчертах за около 2 часа но това празно място, където са сега тези черни и бели точки отначало беше само празно място където трябваше да измисля нещо интересно, защото именно тази част представя моя модел. Цели 2 дена ми отне докато взема финалното решение. Много съм мислил и от вариант на вариант в ума ми се спрях на този, защото исках нещо авангардно и нещо което изпъква от останалите. За 1 час успях да начертая крайния модел в това празно пространсто и онази нощ в която завърших този модел бях силно развълнуван и вярвах, че дори без образование само с таланта ми мога да си намеря работа с тези модели. Бях много развълнуван и бях на седмото небе защото си мислех че съм направил нещо невероятно. Е, сега не мисля точно така но въпреки това много ми харесва този модел и се гордея със себе си като за първи път. Утре ще ви запоная и със моя втрои модел като със всеки следващ път моделите ми лично според мен стават все по -  хубави и все по - добри.
Моля дайте своето мнение за модела защото никога не съм получавал такова за моите модели и ми е много важно да знам какво мислят хората за тях за да си отговоря на няколко въпроса - Имам ли талант? Наистина ставам ли за този бранж? Дали наистина са толкова добри колкото аз си мисля?. Благодаря на всеки който е прочел статията и със нетъпрение чакам коментари относно модела :)


image







Гласувай:
2



1. milady - ти май си ..Бот,нейсе..
28.01.2018 12:37
не знам, какъв дизайнер ще ставаш, но
малко обща култура и правопис не вредят..
успех, хубава идея, гласувам „ за“
Юлия
цитирай
2. ahmed7 - :)
28.01.2018 15:19
Може би си прав не те виня. Изглежда проблема е при мен. Благодаря за коментара :)
цитирай
3. milady - моляя!!!
28.01.2018 16:56
аз съм Жена 100%
а не като теб..нищооо..
цитирай
4. ahmed7 - :)
28.01.2018 18:20
Много се извинявам не бях обърнал внимание сега виждам, че и от името ти личи :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 68233
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031