Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2018 13:12 - Относно блога
Автор: rozzata Категория: Други   
Прочетен: 1579 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 21.06.2018 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Забелязавма някой неща в блога:
1. Значи все по - голяма тенденция забелеязвам, блогари да си помпат постовете, или някой да ги помпи изкуствено. Значи, един нормален пост в рамките на 24 часа е прочетен нормално между 200 и 500 четения, зависи от поста и дали е интересен за повечето хора. Всичко друго е нереално.
2. Доста потребители напуснаха блога, защо ли? Защото доста хора тук в блога избиват комплекси, правят се на мъже, на знаещи или просто са тук да се дразнят с останалите, или да слагат минусчета.
3. Постоянно виждам постове с някакви караници. Станали големи магарета, държат се все едно са в пубертета, то псуване, то заяждане, то заплахи.
4.Получава се и спамене в блога. Някой просто си пускат постове с по няколко изречения и, пост след пост
Относно моя блог:
1. Аз решавам, какво да си пускам на блога: Който не му харесва да не ме чете.
2. За мене най - важното е пуснатият пост да се разбере, плюсчета и минусчета не ме вълнуват, нито първа страница.
3. До колкото разни дебилници, които са тук само да ми сложат минус, като тоя - Шопски шизо - http://loop1.blog.bg/profile.php, слабо ме вълнува и ми е през пръстите, че си ми сложил минус, ама грам не ме вълнуваш. Хора с празни душици си остават такива.
4. Аз си решавам, кои коментари да одобря в поста ми и кои не.



Гласувай:
11



1. ukimus - Аз споделям 3 от твоите принципи.Разликата е в точка 2, където дори не очаквам разбиране
21.06.2018 16:08
Относно моя блог:
1. Аз решавам, какво да си пускам на блога: Който не му харесва да не ме чете.
2. За мене най - важното е пуснатият пост да се разбере, плюсчета и минусчета не ме вълнуват, нито първа страница.
3. До колкото разни дебилници, които са тук само да ми сложат минус, като тоя - Шопски шизо - http://loop1.blog/profile.php, слабо ме вълнува и ми е през пръстите, че си ми сложил минус, ама грам не ме вълнуваш. Хора с празни душици си остават такива.
4. Аз си решавам, кои коментари да одобря в поста ми и кои не.
цитирай
2. barin - Здравей, rozzata. Напълно си прав. ...
21.06.2018 17:42
Здравей, rozzata. Напълно си прав. И аз забелязвам някои такива неща. Не обръщам внимание на заяжданията, засега към мен няма, но не е гаранция дали някой ще започне.
Поздрави!
цитирай
3. rozzata - ukimus
21.06.2018 19:48
За всяко нещо си има човек, който да го оцени и разбере.
цитирай
4. rozzata - barin
21.06.2018 19:49
Така е, но винаги ще се намери някой, дебилник който да завиди и да почне да слага минуси, бъди сигурен. Те слагат минуси да дразнат, ама аз не съм на тяхното ниво, глупаво и не ме вълнува.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rozzata
Категория: Други
Прочетен: 495919
Постинги: 249
Коментари: 319
Гласове: 2907
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031