Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2019 20:56 - При Сърцето /Окото/ - шестото от 7-те Рилски езера
Автор: svetlina551 Категория: Други   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.09.2019 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



                       При Сърцето /Окото/ - шестото  от 7-те Рилски езера

Петър: "Седнахме на една поляна от северната страна на езерото срещу билото. Погледнах на запад и на това било, камъните ми се сториха подредени като огромна птица с разперени крила. Минутка след това, дойде следното чрез Вили:

Я, кой е тук дошъл! Лебеди ли бели?
Или душички долетели?
Празник е за нас,
да сте тука в този час!
Вижте снеговете бели,
на добро място сте се вий поспрели.
Искате ли да полетите във висините,
да дадете простор на душите?

Разбрахме, че сте смели,
готови за полет, като орели.
Погледайте малко водите!
Те говорят с душите.
Ако сте за полет готови,
ще очакваме никой да не мърмори.
Тишината е важно условие,
да разперим крилата.

(Приготовление)
Изправете рамената!
Повдигнете челата!
Пригответе крилата!
Да погледаме водата,
да се подготвим за играта!

( Следва летене - медитация)

Ха, добре сте ни дошли
при бистрите води!
Взора в тях впери,
и, ако попитам, ми кажи:
Летя ли ти?

"На земята седнал бях,
но като че ли полетях."
Езеро, небе, дете, вода, душа, крила, орел,
и то какъв - смел!

Ти можеш да летиш,
дори, когато на място уж стоиш.
И, ако решиш да продължиш,
да се мислиш за орел,
аз винаги ще казвам: Той е смел!
Знам, че може да лети
с хиляди мечти!
С мисълта кръгозори да чертае,
с мисълта красоти да вае.

Когато нещо ви тежи,
с мисълта се тук върнете
и отново полетете!
Ще паднат тежести,
всичко у вас ще се смири.
Издигнеш ли се във висини,
състоянието си ще трансформираш ти.

Езеро прекрасно,
обширно и не така тясно,
Око или Сърце -
преобразява те като дете.

Радваш се на звезди, вълнички,
И започваш да обичаш всички.


Петър: През цялото време, докато седим, гледам пред мен от другата страна над езерото и виждам скали с формата на глава, покрити със зелена трева. Мисля си - това е пазителят на езерото, със зелена коса.
След летенето и горните стихове, дойде почти веднага 
от Духа на езерото:

Ой, кой, какво тука стори!
Вий над мене полетяхте,
колко смели бяхте!
Аз душите ви почувствах
и малко се поразчувствах.

Да си езеро, е все едно да си шир голяма,
която рана няма.
Спокойствие във теб цари,
само вятърът създава ти вълни.

Знаете ли, ако бях човек,
живеещ само полувек
със вода ограничена,
понякога дори замърсена...
Не, езеро ще си остана!

Дори някой да ме замърси,
отново чисти ще бъдат моите води.
Аз искам вий да разберете,
че водата може да се чисти
и сама пречисти.
Ако имахте добри мисли,
водата у вас ще заблести,
като моите звезди.
Ако пък често вий летите,
у вас ще дойдат и звездите.

Аз не жаля, че съм езеро́
- туй е мойто потекло.
Не съжалявайте и вий,
че водата у вас е ограничена
и от тялото стеснена!
Тя у вас се пак върти,
с различни скорости.
И с нея стават всякакви промени
и аз зная, че вие можете да бъдете засмени.

За нищо не се тревожете,
водата у вас завъртете,
каналите ѝ почистете!

Казват, мисълта е чудо.
С мисъл вий летите,
с мисъл, водата ще въртите.
Щом скорост вий ѝ придадете,
тя ще ви послуша като де́те.
И така - водата не е локва, вий простете!

Щом тя циркулира,
където и да се намира,
за нея бдете
и по-често я чистете!

Аз това си зная -
вода има и във Рая!
Моля, проверете!
Царството Божие въдворете!

Туй ви казах аз и ще повторя:
Водата завъртете,
със светли мисли я чистете,
чисти вий бъдете!
А, когато решите да полетите, за мене си спомнете!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetlina551
Категория: Други
Прочетен: 122415
Постинги: 62
Коментари: 12
Гласове: 77
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031