Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 23:41 - Мощни мислим за живота,част 1
Автор: sophia11011 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2234 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 22.02.2010 23:43


 1. МОЕТО ИЗЦЕЛЕНИЕ ВЕЧЕ Е В ХОД
Твоето тяло знае как само да се излекува. Разчистете негативните боклуци. Обичайте тялото си. Давайте му питателна храна и напитки. Грижете се за него. Уважавайте го Създайте му атмосфера на добруване. Позволете му да  се излекува.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Процесът на изцелението ми започва от готовността да простя. Оставям любовта от сърцето си да ме облее, да прочисти и изцели всяка част от тялото ми. Знам, че заслужавам да се излекувам.
2. ВЯВАМ НА МЪДРОСТТА В СЕБЕ СИ
Във всеки от нас има място, където сме изцяло свързани с безпределната мъдрост на Вселената. Там са всички отговори на всички въпроси, които ще зададем някога. Научете се да вярвате на вътрешния си глас.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Докато се занимавам с делничните си задачи, вслушвам се в напътствията на вътрешния си глас. Интуицията ми винаги е на моя страна. Вярвам, че тя винаги е с мен. Аз съм в безопасност.
3. ГОТОВ СЪМ ДА ПРОСТЯ
Ако стоим в затвор от самодоволно негодувание, не можем да бъдем свободни. Дори да не знаем как точно да прощаваме, можем да сме готови да го сторим. Вселената ще откликне на готовността ни и ще ни помогне да намерим пътя.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Като прощавам на себе си и на другите, това ме освобождава от миналото. Прошката е отговорът на почти всеки проблем. Тя е дар към мен самия. Прощавам и се освобождавам.
4. АЗ СЕ ОСЪЩЕСТВЯВАМ ВЪВ ВСИЧКО, КОЕТО ПРАВЯ
Никога вече няма да имаме възможност да изживеем отново този ден, затова нека се насладим на всеки момент. Във всичко, което правим, има богатство и пълнота.
УТВЪРЖДЕНИЕ: За мен всеки миг на деня е особен, защото се вслушвам в инстинкта на сърцето си. В моя свят и в работите ми цари мир.
5. АЗ ВЯРВАМ В ТЕЧЕНИЕТО НА ЖИВОТА
Ние постепенно научаваме как работи животът. Точно както се учим как работи компютърът. Когато за първи път се сдобиете с компютър, научавате основните, най-простите операции - как да го включвате и изключвате, да отваряте и записвате файл, да разпечатвате. На това ниво компютърът прави чудеса за вас. Но той може да направи още толкова невероятно много, когато опознаете функциите му. Същото е и с Живота. Колкото повече усвоявате начина му на действие, толкова повече чудеса ще прави той за вас.
УТВЪРЖДЕНИЕ: В Живота има ритъм и лекота и аз съм част от него. Животът ме подкрепя и ми носи само добри и позитивни преживявания. Аз вярвам, че течението на Живота ме води към онова, което е най-добро за мен.
6. АЗ ЖИВЕЯ В ИДЕАЛНО ЖИЛИЩЕ
Мястото, което обитаваме, е външна проява на сегашното състояние на съзнанието ни. Ако ненавиждаме това място, където и да се преместим, ще мразим и новото място. Благословете сегашното си обиталище с любов. Благодарете му за това, че задоволява потребностите ви. Кажете си, че продължавате напред, а на мястото ви ще се нанесат чудесни нови хора. Когато се пренасяте, оставете любов зад себе си и любов ще намерите на новото място. Преди да открия сегашното си жилище, реших, че искам да купя дом от хора, които се обичат. Разбира се, точно такъв дом намерих. Моят дом е пълен с вибрации на любов.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Виждам се как живея в чудесен дом. Той удовлетворява всичките ми нужди и желания. Намира се на чудесно място и цената му е напълно достъпна за мен.
7. МОГА ДА СЕ РАЗДЕЛЯ С МИНАЛОТО И ДА ПРОСТЯ НА ВСИЧКИ
Може би не искаме да се разделяме със старите обиди, но ако държим на тях, засядаме на едно място. Като се прощавам с миналото си, настоящето ми става по-богато и по-пълно.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Освобождавам себе си и всички в своя Живот от стари, отминали обиди. Те са свободни и аз съм свободна да тръгна към нови, прекрасни преживявания.
8. СИЛАТА ВИНАГИ Е В НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ
Колкото и отдавна да имаме някакъв проблем, можете да започнете да променяте нещата в този момент. Защото когато променяте мисленето си, променя се вашият Живот.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Миналото е отминало и свършено и няма власт над мен. Мога от този миг нататък да бъда свободна. Днешните мисли творят бъдещето ми. Аз командвам тук. Вземам си обратно силата. В безопасност съм и съм свободна.
9. АЗ СЪМ В БЕЗОПАСНОСТ, ВСИЧКО Е САМО ПРОМЯНА
Онова, в което вярваме, се превръща в истина за нас. Колкото повече доверие имаме в Живота, толкова повече Животът има за нас.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Пресичам всички мостове с радост и лекота. "Старото" се прелива в чудесни нови преживявания. Животът ми става по-добър.
10. ГОТОВ СЪМ ДА СЕ ПРОМЕНЯМ
Всички искаме Животът да се промени, другите да се променят. Но нищо в нашия свят няма да стане по-различно, докато не бъдем готови да променим себе си. Често се вкопчваме в навици и убеждения, които вече не са ни полезни.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Готова съм да се разделя със старите, негативни убеждения. Те са само мисли, които запречват пътя ми. новите ми мисли са позитивни и носещи удовлетворение.
11. ТОВА Е САМО МИСЪЛ, А МИСЪЛТА МОЖЕ ДА СЕ ПРОМЕНИ
Най-страховитите събития, които можем да си представим, са само мисли и нищо повече. Лесно можем да решим да не се плашим по такъв начин. Мислите трябва да бъдат най-добрите ни приятели; да оформят позитивно нашия свят. Успокояващи, любещи, приятелски, забавни мисли. Мисли на мъдрост и подем.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Не ме ограничава никакво мислене от миналото. Подбирам внимателно мислите си. Винаги имам нови прозрения и нови начини, по които да гледам на света. Искам да се променям и да израствам.
12. ВСЯКА МИСЪЛ СЪЗДАВА БЪДЕЩЕТО МИ
Аз съзнавам постоянно мислите си. Аз съм им като овчар и ако някоя от овцете се отклони, аз нежно я насочвам обратно в пътя. Ако забележа да се отклонява нелюбяща, злобна мисъл, бързо и съзнателно я замествам с добра и любяща. Вселената винаги се вслушва в мислите ми и се отзовава на тях. старая се те да бъдат максимално ясни и чисти.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Вселената подкрепя изцяло всяка мисъл, в която избера да повярвам. Изборът на мисли е безграничен. Аз избирам равновесието, хармонията и мира и те се изявяват в моя Живот.
13. ВИНА НЕ СЪЩЕСТВУВА
Ако се поставим за малко на мястото на друг човек, ще разберем защо той се държи по определен начин. Всички се раждаме прекрасни, изцяло открити и доверчиви към Живота, пълни със самочувствие и себеуважение. Ако вече не сме такива, значи някъде някой ни е научил така. Можем да се научим от негативността.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Освобождавам се от нуждата да виня когото и да е, включително и себе си. Всички правим най-доброто, на което сме способни, с мъдростта, знанието и съзнанието, които имаме.
14. ОТКАЗВАМ СЕ ОТ ВСЯКАКВИ ОЧАКВАНИЯ
Ако нямаме определени очаквания, няма как да се разочароваме. Но ако обичаме себе си и знаем, че ни чака само добро, няма значение какво ще се случи, защото то ще бъде добро.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз се отпускам свободно и с любов в течението на Живота. Обичам себе си. Знам, че на всеки завой ме чака добро.
15. АЗ ВИЖДАМ ЯСНО
Нежеланието да видим определени страни на Живота замъглява погледа ни. Това нежелание често е форма на самозащита. Очните лекари не помагат много за излекуването на очите ни. Те само предписват по-силни очила. Лошото хранене също може да влоши зрението.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Освобождавам от миналото си всичко, което замъглява зрението ми. Виждам съвършенството в целия Живот. Готова съм да простя. Изпълвам погледа си с любов, виждам със състрадание и разбиране. Яснотата, с която виждам вътре в себе си, се отразява в зрението ми към света.
16. АЗ СЪМ В БЕЗОПАСНОСТ ВЪВ ВСЕЛЕНАТА.
ЦЕЛИЯТ ЖИВОТ МЕ ОБИЧА И ПОДКРЕПЯ
Това утвърждения го нося във портфейла си. Винаги, когато бръкна за пари, виждам: "Аз съм в безопасност във Вселената. Целият живот му обича и подкрепя." Хубаво напомняне какво е важно в моя Живот.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Вдишвам пълнотата и богатството на Живота. Виждам с любов как той щедро ме подкрепя и ми дава повече блага, отколкото мога да си представя.
17. ЖИВОТЪТ МИ Е ОГЛЕДАЛО
Всеки човек в живота ми е отражение на някаква част от мен. Хората, които обичам, отразяват моите любещи страни. Онези, които не харесвам, отразяват нещата в мен, които се нуждаят от изцеление. Всяко преживяване в Живота ми е възможност за израстване и изцеление.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Хората в моя Живот са всъщност мои огледални образи. Това ми дава възможност да израствам и да се променям.
18. УРАВНОВЕСЯВАМ МЪЖКАТА И ЖЕНСКАТА СИ СТРАНА
Всички имаме мъжка и женска страна. Когато те са в равновесие, ние сме цялостни и пълни. "Мъжките" момчета са загубили връзка със своята интуиция. А слабите, крехки жени не проявяват своята силна и интелигентна страна. Ние имаме нужда и от двете си страни.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Мъжката и женската ми страна са в съвършено равновесие и хармония. Аз съм в мир и всичко е наред.
19. СВОБОДАТА Е МОЕТО БОЖЕСТВЕНО ПРАВО
Изпратени сме на тази планета с пълната свобода на избор. Ние избираме в ума си. Няма човек, място или нещо, което да мисли сто нас, ако не му позволим. Всеки мисли сам за себе си, със своя ум. Там сме напълно свободни. Онова, което изберем да мислим и да вярваме, може да промени до пълна неузнаваемост положението ни.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Свободен съм да мисля прекрасни мисли. Преминавам ограниченията от миналото и съм свободен. Ставам всичко, което съм създаден да бъда.
20. ОСВОБОЖДАВАМ ВСИЧКИ СТРАХОВЕ И СЪМНЕНИЯ
Страховете и съмненията са единствените механизми на отлагане, които ни пречат да имаме всичко добро, което казваме, че искаме в живота си. Затова оставате ги да си отидат.
УТВЪРЖДЕНИЕ: В този момент аз избирам да се освободя от всички рушителни страхове и съмнения. Приемам себе си и създавам мир в ума и сърцето си. Аз съм обичана и в безопасност.
21. НАПРАВЛЯВА МЕ БОЖЕСТВЕНА МЪДРОСТ
Толкова хора не съзнават, че имат в себе си мъдрост, която винаги е на тяхна страна. Не обръщаме внимание на интуицията си и после се чудим защо Животът ни не върви добре. Научете се да се вслушвате във вътрешния си глас. Наистина знаете какво точно да направите.
УТВЪРЖДЕНИЕ: През целия днешен ден съм насочвана към правилния избор. Божественият Интелект безспирно ме води към постигането на целите ми. Аз съм в безопасност.
22. ОБИЧАМ ЖИВОТА
Всяка сутрин, когато се събудя, изживявам още един чудесен ден - ден, който не прилича на никой предишен. Той има своите неповторими преживявания. Щастлива съм, че съм жива.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Мое исконно право е да живея пълно и свободно. Давам на Живота точно каквото искам той да ми даде. Щастлива съм, че съм жива. Обичам Живота!
23. ОБИЧАМ ТЯЛОТО СИ
Толкова съм щастлива, че живея в това прекрасно тяло. То ми е дадено за целия ми Живот и аз го ценя и се грижа с любов за него. Тялото ми е безценно за мен. Обичам всеки сантиметър от него; всичко, което виждам и което не виждам; всеки орган и жлеза; всеки мускул, кост; всяка отделна клетка. Тялото ми отвръща на това любещо внимание с чудесно здраве и бодрост.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз създавам мир в ума и тялото ми го отразява като идеално здраве.
24. ПРЕВРЪЩАМ ВСЯКО ПРЕЖИВЯВАНЕ ВЪВ ВЪЗМОЖНОСТ
Когато срещна проблем, а всеки човек се сблъсква с проблеми, веднага си казвам: "От това ще излезе само добро. Ще се разреши лесно за благото на всички замесени. Всичко е наред и аз съм в безопасност." Повтарям си многократно това твърдение. Така оставам спокойна и позволявам на Вселената да намери най-доброто решение. Често се удивлявам колко бързо се решава проблемът по благоприятен за всички начин.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Всеки проблем си има решение. Всяко преживяване е възможност за учене и израстване. Аз съм в безопасност.
25. АЗ ЖИВЕЯ В МИР
В дълбините на моето същество се крие неизчерпаем извор на мир. Дълбок и спокоен като планинско езеро. Когато съм там, не може да ме досегне човек, място или хаосът на външния свят. Там съм спокойна. Мислите ми са ясни. Получавам божествени идеи. Къпя се в мир.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Божествен мир и хармония ме обграждат и изпълват. Изпитвам търпимост, съчувствие и любов към всички хора и към себе си.
26. АЗ СЪМ ГЪВКАВ И ПРИСПОСОБИМ
Животът е редица от промени. Хората, които са сковани и им липсва гъвкавост на мисленето, често се пречупват, когато задуха вятърът на промяната. Но онези, които са като върби, се огъват лесно и се приспособяват към новите промени. Ако отказваме да се променяме, Животът ни подминава и оставаме назад. Както е по-удобно да живееш в гъвкаво тяло, така и гъвкавият ум е много по-комфортен.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Отворена съм за новостите и промените. Всеки миг ми носи прекрасна нова възможност да осъществя по-пълно себе си. Нося се по течението на Живота с лекота и без усилие.
27. СЕГА НАДМОГВАМ ЧУЖДИТЕ СТРАХОВЕ И ОГРАНИЧЕНИЯ
Аз не представлявам страховете и ограниченията нито на майка си, нито на баща си. Не представлявам дори собствените си страхове и ограничения. Те са само неверни мисли, които се мотаят из ума ми. Сега мога да ги изтрия със същата лекота, с която почиствам изцапан прозорец. Когато прозорецът на ума ми грейне чист, мога да виждам и да разпознавам негативните мисли и съзнателно да ги премахвам.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Не друг, а моят ум създава моите преживявания. Няма граници на способността ми да творя добро в своя Живот.
28. АЗ СЪМ ДОСТОЕН ДА БЪДА ОБИЧАН
Много хора са научени на любов при определени условия. Затова си мислим, че трябва да заслужим любовта. Струва ни се, че не заслужаваме да ни обичат, ако нямаме прекрасна работа, или хубава връзка, или тяло на манекен. Това са глупости. Не е нужно да заслужим правото си да дишаме. То ни е дадено от Бога, защото ни има. Същото е с правото да обичаме и да бъдем обичани. Самото ни съществуване означава, че го заслужаваме.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Не е нужно да заслужа любовта. Аз съм достойна да бъда обичана, защото ме има. Другите отразяват собствената ми любов към себе си.
29. МИСЛИТЕ МИ СА ТВОРЧЕСКИ
Аз съм се научила да обичам мислите си. Те са най-добрите ми приятели.
Казвам "Вън!" на всяка негативна мисъл, която идва в ума ми. Няма човек, място или нещо, което да притежава власт над мен, защото само аз мисля със своя ум. Създавам своята действителност и всички в нея.
30. АЗ СЪМ В МИР СЪС СВОЯТА СЕКСУАЛНОСТ
Аз вярвам, че в многото си животи съм имала всички възможни видове сексуалност. Била съм мъж и жена, хетеросексуална и хомосексуална. Понякога обществото е одобрявало сексуалността ми, а друг път - не. Тя винаги е била за мен източник на поучителен опит, както и в този живот. Но аз знам, че душата ми няма сексуалност.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз се радвам на своята сексуалност и на тялото си. То е идеалното за мен в този живот. Прегръщам се с любов и състрадание.
31. АЗ СЪМ В МИР С ВЪЗРАСТТА СИ
Аз живея винаги в настоящия момент. Да, с времето те се натрупват. Но се чувствам толкова млада или стара, колкото сама избера. Има хора, които са старци на 20 години, и има младежи на 90. Знам, че съм дошла на тази планета, за да изживея различни възрасти, и всички те са добри. Всяка възраст се прелива в следващата толкова леко, колкото й позволявам аз. Поддържам ума си здрав и щастлив и тялото ми му подражава. Доволна съм от мястото, където се намирам във времето, и очаквам с радост всичките си драгоценни дни.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Всяка възраст има своите неповторими радости и изживявания. Аз винаги съм на идеалната възраст за мястото, където се намирам в Живота.
32. МИНАЛОТО Е СВЪРШЕНО
Не мога да се върна назад, освен в ума си. Ако поискам, мога да преиграя вчерашния ден. Но това отнема ценни мигове от днешния - а веднъж отидат ли си, те не могат да бъдат върнати. Затова оставям вчерашния ден в миналото и насочвам цялото си внимание към днешния. Това е моят неповторим миг и аз му се наслаждавам.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Днес е нов ден, неизживяван никога преди. Живея в Настоящето и се наслаждавам на всеки миг.
33. РАЗДЕЛЯМ СЕ С КРИТИЧНОСТТА
Хората, които са самодоволни и склонни да съдят другите, най-силно ненавиждат себе си. Тъй като отказват да се променят, те сочат с пръст всички останали. Виждат грешки навсякъде. Понеже са толкова критични, привличат към себе си много достойни за критика неща. Едно от най-важните решения, които можем да вземем за духовното си израстване, е да се освободим изцяло от всякаква критичност - към другите и най-вече към себе си. Винаги имаме избор да мислим добри, лоши или неутрални мисли. Колкото повече са добрите и любещите мисли, толкова повече доброта и любов ще привличаме в живота си.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Излъчвам само каквото бих искала да получавам в отговор. Любовта и приемането на другите винаги се връщат отразени при мен.
34. ГОТОВ СЪМ ДА СЕ ОСВОБОДЯ ОТ ДРУГИТЕ
Знам, че всеки човек има в себе си Божествено напътствие и мъдрост, затова не е нужно да ръководя живота на другите. Аз не съм тук, за да командвам хората, а за да излекувам собствения си Живот. Аз ги пускам да си тръгнат с любов.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз освобождавам другите да изживяват всичко, което има смисъл за тях, и съм свободна да създавам онова, което има смисъл за мен.
35. ВИЖДАМ РОДИТЕЛИТЕ СИ КАТО МАЛКИ ДЕЦА, НУЖДАЕЩИ СЕ ОТ ЛЮБОВ
Когато имаме проблеми с родителите си, често забравяме, че и те някога са били невинни бебета. Кой ги е учил да причиняват болка? Как можем да им помогнем да излекуват своята болка? Всички имаме нужда от любов и изцеление.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Изпитвам съчувствие към детството на родителите си. Сега знам, че съм ги избрал, защото са били идеални за това, което съм имал да науча. Прощавам им и ги пускам да си отидат и освобождавам себе си.
36. ДОМЪТ МИ Е УБЕЖИЩЕ НА ПОКОЯ
Домът, който е обичан и ценен, излъчва тази любов. Дори да прекарваме малко време там, не забравяйте да оставите любов в стаите. Закачете си картини или друго приятно нещо, за да може когато се прибирате, да ви посреща красота.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Благославям дома си с любов. Влагам любов във всеки негов ъгъл и домът ми отвръща с любов, топлина и удобство. Аз съм в мир.
37. КАЗВАМ "ДА" НА ЖИВОТА И ТОЙ МИ КАЗВА "ДА"
Животът винаги ви е казвал "Да", дори когато сте действали негативно. Сега, когато съзнавате този жизнен закон, можете да изберете да творите за себе си позитивно бъдеще.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Животът отразява всяка моя мисъл. Като се грижа мислите ми да бъдат позитивни, Животът ми носи само хубави преживявания.
38. ИМА ИЗОБИЛИЕ ЗА ВСИЧКИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЗА МЕН
На тази планета има толкова много храна, че всички могат да бъдат сити. Да, има хора, които гладуват, но то е не поради липса на храна, а защото липсата на любов го позволява. В света има толкова много пари и богатство - много повече, отколкото ни е известно. Но ако бъдат разпределени поравно, само след няколко месеца богатите ще бъдат по-богати, а бедните - по-бедни. Защото богатството е свързано със съзнанието и мисълта за това, какво заслужаваме. На тази планета живеят милиарди хора и въпреки това някои казват, че са самотни. Ако не протегнем ръка, любовта не може да ни намери. Затова аз утвърждавам своята стойност и това, че заслужавам. Така всичко, от което имам нужда, идва при мен в необходимото време и на необходимото място.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Океанът на Живота е щедър в изобилието си. Всичките ми нужди и желания са задоволени, преди дори да поискам. От всякъде, от всички и от всичко идват блага за мен.
Седемнадесети март. 101 мощни мисли на Луиз Хей.
39. ВСИЧКО В МОЯ СВЯТ Е НАРЕД
Животът ми винаги се е развивал съвършено, само че аз не съм го знаела.
Не съм разбирала, че всяко негативно събитие в моя свят е било отражение на основните ми убеждения.
Сега, когато го знам, мога съзнателно да програмирам мисленето си, за да имам Живот, който върви добре на всички нива.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Всичко в моя Живот работи добре, сега и завинаги.
40. РАБОТАТА МИ НОСИ ДЪЛБОКО УДОВЛЕТВОРЕНИЕ
Когато се научим да обичаме това, което вършим, Животът ще се погрижи винаги да имаме интересна и творческа работа.
Когато сме готови емоционално и психически за следващата стъпка в Живота, той ще ни я поднесе.
Дайте на Живота най-доброто от себе си днес.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз върша работата си с любов. Обичам това, което правя. Знам, че винаги работя на правилното място, с правилните хора, и научавам ценни уроци, необходими на душата ми.
41. ЖИВОТЪТ МЕ ПОДКРЕПЯ
Когато следвате законите на живота, той щедро ще ви подкрепя.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Животът ме е създал, за да се осъществя. Аз вярвам на Живота и той винаги е с мен, на всяка крачка. Аз съм в безопасност.
42. БЪДЕЩЕТО МИ Е ПРЕКРАСНО
Бъдещето ни винаги съответства на сегашните ни мисли.
Това, което мислим и казваме сега, твори нашето бъдеще.
Мислете хубави мисли и ще имате прекрасно бъдеще.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Сега живея в безпределна любов, светлина и радост. Всичко в моя свят е наред.
43. ОТВАРЯМ НОВИ ВРАТИ В ЖИВОТА
Крачейки по коридора на Живота, от двете ми страни се редят врати. Зад всяка от тях се крие ново преживяване. Колкото повече изчиствам негативните мисловни навици от ума си, толкова повече намирам врати, които водят само до хубави преживявания. Яснотата на мислите ми носи най-доброто, което Животът може да ми даде.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз се радвам на всичко, което имам, и знам, че винаги ме очакват нови преживявания. Посрещам новото с отворени обятия. Вярвам, че Животът е чудесен.
44. ОТСТОЯВАМ СОБСТВЕНАТА СИ СИЛА И С ЛЮБОВ ТВОРЯ СВОЯТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ
Никой не може да го направи вместо вас. Само вие можете да направите изявления в ума си. Ако отдадете силата си на другите, оставате лишени от нея. Когато отстояваме силата си, тя е наша. Използвайте я мъдро.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз моля за повече мъдрост, за да мога със знание и любов да оформям света си.



Гласувай:
3



1. lonewolf19 - Много позитивно! :)
21.05.2010 15:15
Много позитивно! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sophia11011
Категория: Лични дневници
Прочетен: 125032
Постинги: 52
Коментари: 31
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031