Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2017 10:14 - не заспивайте в най-важния момент
Автор: zann Категория: Лични дневници   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
0



Матей 26 (36:46)

36  Тогава заедно с учениците си Исус дойде до мястото, наречено Гетсимания, и им каза: „Седнете тук, докато отида ето там и се помоля.“ 37  И той взе със себе си Петър и двамата Зеведееви синове. И го обзе печал и силна тревога.38  После им каза: „Душата ми е дълбоко нажалена, дори до смърт. Останете тук и стойте будни заедно с мене.“39  И като се отдалечи малко, той падна по очи и се молеше: „Татко мой, ако е възможно, нека ме отмине тази чаша. И все пак нека бъде не както аз искам,но както ти иска40  И като дойде при учениците си, ги завари да спят и каза на Петър: „Не можахте ли поне един час да останете будни заедно с мене? 41  Стойте будни и не преставайте да се молите, за да не попаднете в изкушение.Духът е бодър, но плътта е слаба.“ 42  И за втори път той отиде да се моли, като казваше: „Татко мой, ако не е възможно тази чаша да ме отмине, без да я изпия, нека бъде твоята воля.“43  И той се върна отново и ги намери да спят, понеже клепачите им бяха натежали. 44  И като ги остави, пак отиде да се моли за трети път, като още веднъж повтори същото. 45  После дойде при учениците и им каза: „В такъв момент вие спите и си почивате! Ето, наближава часът Човешкият син да бъде предаден в ръцете на грешниците.46  Станете и да вървим!





Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zann
Категория: Забавление
Прочетен: 551111
Постинги: 185
Коментари: 187
Гласове: 1164