Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2019 10:35 - ИЗВРАТЕНЯЦИ ДЕБНАТ ВЪВ ФЕЙСБУК 18+
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 3145 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 03.01.2019 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БЪЛГАРИЯ СЕ Е ПРЕВЪРНАЛА В ЕДНА НЕ ПОМИЙНА ЯМА,А В 10-ЯТ КРЪГ НА АДА.
ЕТО НА КАКВИ УСЛУГИ ПРИ ТОВА СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ ПРЕДЛАГАТ ВЪВ ФЕЙСБУК:

image


Какво мислите за услуга да бъдете държани безпомощни за определено време?

От известно време обмислям да предложа като услуга да връзвам или оковавам в белезници, окови или клетка хора и да ги държа безпомощни за определено време - един или няколко часа.

Замислих се, че имам подходящ терен и доста богато оборудване, което обичам да ползвам.

Доста пъти мъже са ме питали дали бих правил с тях нещо от BDSM практиките. Нямам сексуален интерес към мъже, а също и влечение да ги доминирам, но без значение от пола, ми е приятно да водя - да поставям хора в безпомощни позиции и да им дам възможност да им се насладят.

Ползвам различни видове гагове като най-много обичам напъхан плат в устата и навит золирбанд от под носа до над брадичката.

Също обичам да си играя с пръчка, а от скоро имам и чудесен бич тип змия. Причиняването на болка с въже също ми харесва. Условието ми за болката е да се спазва тишина.

Услугата ми няма да включва секс.

Времето, което ще ми коства това, обаче, ще е за сметка на възможността ми да се занимавам с производството ми на окови или почивката ми. Осъзнавам също, че с тази услуга мога да помагам на хора да изживеят някои свои фантазии. По тази причина бих предложил услугите си срещу заплащане, което в чести случаи ще реинвестирам в допълнително оборудване - вакуумно легло и куб са ми на първите места в списъка, а също надуваеми латексови чували за тяло, мумифициращи усмирителни чували и т.н.

С времето, ако има достатъчен интерес, е възможно да оборудвам друг терен в покрайнините на София, където ще мога да разгърна услугата и до държане в плен за цял ден или по-дълго време.

Мисля заплащенето, което да искам, да е 50лв на час.

Как ви се струва идеята?

Това са част от уредите, които мога да ползвам. Скоро очаквам да ми пристигнат белезници тип ирландски осмици, ретро белезници за крака, а също и по-хубави кожени лапи за принудително държане на пръстите в юмруци.

image image    



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. deleted-4udovi6teto - ...
03.01.2019 10:39
Това е гадно.
Чу
цитирай
2. apostapostoloff - Ами ти що щеш тук бе, шапшал?!
03.01.2019 11:27
Бегай овреме у братска Русия!
цитирай
3. zaw12929 - За Новата 2019-а пожелание: здр...
03.01.2019 12:16
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!
цитирай
4. varg1 - Бегай овреме у братска Русия! ...
03.01.2019 12:56
apostapostoloff написа:
Бегай овреме у братска Русия!


Може пък Русия да дойде при нас не се знае.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20119698
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031