Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2018 00:22 - На манежа остават само ... НАИВНИТЕ ИДИОТИ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 5106 Коментари: 35 Гласове:
5

Последна промяна: 18.12.2018 00:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

                                                             ПОЛЕЗНИТЕ 
!


                            / за блоговия манеж и блоговите идиоти става въпрос /


                 Целта на руския трол: сей лъжи, за да не вярват на истината

                   Майсторите на дезинформацията в Русия владеят този метод

  image  

Удо Бауер, Дойче веле

... https://www.faktor.bg/bg/articles/tselta-na-ruskiya-trol-sey-lazhi-za-da-ne-vyarvat-na-istinata


... 



Гласувай:
7



1. apostapostoloff - Лъжат, но много несръчно.
18.12.2018 06:37
Следват указанията на Кремъл, но тъй като руснаците са тъпунгери, те им спускат идиотски опорни точки. Така нашите тролове стават за смях.

Какво да правиш- на руснаците всичко им е калпаво, включая и опорните точки за българските продажници.
цитирай
2. getmans1 - . . . Даже и идиотите им калпави и к...
18.12.2018 09:24
... Даже и идиотите им калпави и крайно наивни ...


apostapostoloff написа:
Следват указанията на Кремъл, но тъй като руснаците са тъпунгери, те им спускат идиотски опорни точки. Така нашите тролове стават за смях.

Какво да правиш- на руснаците всичко им е калпаво, включая и опорните точки за българските продажници.

цитирай
3. germantiger - +
18.12.2018 10:15
тази физиономия на другаря путкин показва колко е жествен, изнежен като пасивен педал
цитирай
4. germantiger - ++
18.12.2018 10:15
една типична руска идиотка с лъжи в блога е радостина

на нея принадлежат титанични скудоумия в блога

упорито невежество в женски образ
цитирай
5. getmans1 - . . . Уникален случай. . . руснаците ...
18.12.2018 10:34
... Уникален случай ... руснаците били българи.

germantiger написа:
една типична руска идиотка с лъжи в блога е радостина

на нея принадлежат титанични скудоумия в блога

упорито невежество в женски образ

цитирай
6. radostinalassa - germantiger
18.12.2018 13:02
Ако и ти имаш толкова операции като Путин, да не казвам на какво ще приличаш, Хермантигер. Айде, херчо, напиши едно мое скудоумие, да видим дали си идиотче. Моля, шнел.
цитирай
7. radostinalassa - тази физиономия на другаря путкин показва колко е жествен, изнежен като пасивен педал
18.12.2018 13:32
Май само Путин има доста деца, като го сравним с еврогейските лидери. Меркел е лесбийка, Макрон гей, Юнкер , Мей само тя си знае каква е. Дано не се натресеш на изнежения Путин, или на охраната му. Страх ме хваща. Къде е тигърчето, сигурно ми пише чаршафи за кръстоносните походи.
цитирай
8. radostinalassa - Току - що още един арап ми каза, че съм...
18.12.2018 14:49
скудоумна. Не се приема без разяснения. Но това не става , както и тук, защото няма субстрат. А защо няма е друга тема. Май сте се размножили като вируси.
цитирай
9. getmans1 - . . . Ми, замисли се. . . като ми гла...
18.12.2018 15:11
... Ми, замисли се ... като ми гласуваш с минус и правиш няколко коментара ти направо ме изстрелваш на горе ... Отделен е въпроса, че ти разяснения не приемаш и се чудя, ушанката ли ти е толкова дебела или каската ти е яко бронирана ... нищо не приемаш и само предаваш глупости.


radostinalassa написа:
скудоумна. Не се приема без разяснения. Но това не става , както и тук, защото няма субстрат. А защо няма е друга тема. Май сте се размножили като вируси.

цитирай
10. radostinalassa - За какво да помисля например?!
18.12.2018 16:33
Къде е разяснението? Обидата винаги е налице. Приемам че тя е обяснението.
цитирай
11. getmans1 - . . . Откачаш кардинално. . . и пишеш ...
18.12.2018 18:15
... Откачаш кардинално ... и пишеш дрън-дрън.


radostinalassa написа:
Къде е разяснението? Обидата винаги е налице. Приемам че тя е обяснението.

цитирай
12. radostinalassa - И ти се замисли
18.12.2018 20:01
Не ме четеш, не ми гласуваш. Пишеш неясно и замъглено. Трябва да хвърлям боб, за да чатна какво е това или онова. А снимките ти са черни и асиметрични. Кой ти повдига рейтинга, не ми казвай, сещам се.
цитирай
13. getmans1 - . . . повдигнат рейтинг от 140 про...
18.12.2018 22:21
... повдигнат рейтинг от 140 прочита ... хахахах ... и някой ми го е повдигнал ... хахаха, че то половината прочети са твои ... миличка ...
Ако, беше поне малко умна щеше да знаеш кой ми чете ... глупостите, уж .... И, понеже аз ги знам това ми стига и удоволетворява

Елементарна си ми ЛАССИ... с босите си крака, със солта, содата и всичките ти глупости от маститите руски професори ега си и простотията в която живееш.


radostinalassa написа:
Не ме четеш, не ми гласуваш. Пишеш неясно и замъглено. Трябва да хвърлям боб, за да чатна какво е това или онова. А снимките ти са черни и асиметрични. Кой ти повдига рейтинга, не ми казвай, сещам се.

цитирай
14. starforlife - Гети, по постинга и особено разменените с Апостолов коментари...
18.12.2018 23:19
А и за тези, които харесват Русия повече от родината си явно...
Може да скибат как умните руснаци НЕ я харесват. Ето една от тях:
https://www.youtube.com/watch?v=Dgs3XB1CD9Y


ПС: ТинчеСласо, аз чета Радо, обикновено нелогнат както повечето, които посещавам, а едната ти випиюща глупост, ако не осъзнаваш е налице и тук: Намекът ти, че някой "повдига" Гети, имайки предвид май моя милост.
Но да ти покажа друга, която мернах наскоро:
Някъде прочетох твой брътвеж, че напрежението на човек е 1700А!
Дааа, определено "си" по-интелигентна от мен.
Но аз, глупавият, да те светна, че:
Първо - напрежението се измерва в волтове, а не ампери.
Второ - това при човека е потенциал, а не напрежение.
Трето - един средно голям завод консумира ТОК от порядъка на 1000А. Тоест почти наполовина от това, за което ти невежо говориш.

Друга твоя випиюща глупост беше снесла при мен, цитирам те:
В 22-ри коментар ето тук http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/12/13/kogato-bibliotekata-na-quot-bila-ohranitelia-quot-zagovori-b.1638503 radostinalassa написа:
Коефициентът на интелигентност не показва такова нещо. А показва зазубряне на разни факти и тем подобни неща. Така не се развива творческото мислене. Справка - проф С.Савельев. Пример са новите руски оръжия и страхът на США от тях.

Тотално невежество!
И пълен смЕх!
IQ паказвал "зазубряне на разни факти и тем подобни неща".
За да не давам личен телефон на Дани Симидчиева, защото е противозаконно, когато акълът ти стигне да напуснеш селото, в което си се вкоренила и случайно посетиш София, отиди на ул. "Враня" №32 и я потърси.
Кажи й, че аз те пращам и след това й причини коремни болки от смях с "твоя" професор Савельев.
цитирай
15. vmir - Както казва Бисмарк:
18.12.2018 23:26
"Никога не замисляйте нищо против Русия, защото на всяка ваша хитрост, те ще отвърнат със своя непредсказуема глупост"

Това с пълна сила важи и за Тинчето.
цитирай
16. getmans1 - . . . В повечето случай и аз чета не...
18.12.2018 23:33
... В повечето случай и аз чета нелогнат ... имам два отворени браузара и според интереса ми ... защото много неща чета докато си почивам от другите ми дейности ... следя блог.бг но с много малко хора от него общувам ... не мога да си позволя толкова двуличие, и за това само където ми е интересно.


starforlife написа:
А
https://www.youtube/watch?v=Dgs3XB1CD9Y


ПС: Тинче

цитирай
17. getmans1 - . . . ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ГО ЗАПОМНЯ. . . ...
18.12.2018 23:34
... ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ГО ЗАПОМНЯ ... ХАХАХАХ


vmir написа:
"Никога не замисляйте нищо против Русия, защото на всяка ваша хитрост, те ще отвърнат със своя непредсказуема глупост"

Това с пълна сила важи и за Тинчето.

цитирай
18. vmir - 17. getmans1 - . . . ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ГО ЗАПОМНЯ. . . ...
19.12.2018 00:05
Майка ми (Бог да я прости) имаше такъв манталитет. В устрема си да наложи убежденията си, накрая успя да унищожи без остатък своя род, рода на баща ми и в съществена степен да довърши рода на съпругата ми. Където стъпи този манталитет, след него трева не никне.
цитирай
19. radostinalassa - Някъде прочетох твой брътвеж, че напрежението на човек е 1700А!
19.12.2018 08:27
Лайфчо, изглежда изпитваш неистов копнеж да пси докажеш, че знаеш повече от украинските учени. Потенциалът, разрядът на земята е 1700 ампера. Това не е напрежение, защото там не протича ток. И слава богу, не искам да те хваща ток ако ходиш бос. Затова обувай гумени галоши. Да сравняваш земята със завод е май глупаво. Какъв е потенциалът в една църква, като знаеш , че те са построени над места, където през разлом излиза енергия от ефира в по - голямо количество? Всичко опира до ефира.
цитирай
20. radostinalassa - Лайфчо, не знаех, че си ми писал може би снощи.
19.12.2018 08:31
КИ съм го правила няколко пъти. В един имаше наистина исторически, географски въпроси, които изискват заздубряне. Или пък да поставим липсващия елемент. Елементарни неща, освен зубренето. Ако науката вървеше в тая насока, нямаше да я търсим на Изток.
цитирай
21. radostinalassa - 16. getmans1 - . . . В повечето случай и аз чета не...
19.12.2018 08:36
Ти не си нагъл в такава степен, като тези, които са хванали Господ за шлифера. Аз съм много далеч от физиката и си го признавам. Не съм обсебена от мания за величие. Но когато теорията на руския учен се прилага от хитрите евреи в Израел за лечение на рака, а другите простосмъртни се подлагат на радио - и химиотерапия, и ние трябва да пуснем шлифера и ако имаме акъл да се замислим. Заземяването се прилага и от д - р Увайдов, но те не печелят от милиардите за онкологията на Рокфелер. Човек трябва да има съвест, но не на всички е дадена.
цитирай
22. radostinalassa - Лайфчо, докажи ми, че не
19.12.2018 08:38
четат 3333 човека дневно и веднага ще спра да пиша. Егото ти не ме интересува. Показвай си библиотеката редовно, надявам се че нямаш и голи снимки.
цитирай
23. radostinalassa - 17. getmans1 - . . . ЩЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА ГО ЗАПОМНЯ. . . ...
19.12.2018 08:48
Внимавай с епитетие. Скоро ще започнеш отново да цвилиш като коня на Македонски. Бъди по тактичен, аз съм почти единственият ти коментатор. И го правя защото обичам загадките, в случая става дума за енигмите в заглавията ти.
цитирай
24. getmans1 - . . . По точното е, че ми прогони ко...
19.12.2018 09:13
... По точното е, че ми прогони коментаторите ... и както виждаш пак съм джентълмен и не те трия и гоня ... Велик и търпелив съм аз...


radostinalassa написа:
Внимавай с епитетие. Скоро ще започнеш отново да цвилиш като коня на Македонски. Бъди по тактичен, аз съм почти единственият ти коментатор. И го правя защото обичам загадките, в случая става дума за енигмите в заглавията ти.

цитирай
25. radostinalassa - Но ти обиди кученцето ми
19.12.2018 09:48
Много ехидно и непочтено. Всъщност затова ти пиша. И защото не си много агресивен. Ако съм пропъдила коментаторите ти, което е така, вземи мерки.
Но Лайфчо не е физик, не е химик, не чатка от медицина, може само да чете книги. Ако съм горила книги, то са били тези, които не бих чела пак. Което значи, че не съм ги чела и един път. Все пак имам свой вкус, който е безпогрешен.
цитирай
26. radostinalassa - vmir - Това с пълна сила важи и за Тинчето.
19.12.2018 09:58
Радвам се, че се смяташ за умен. Това ме развеселява. Сега ми разкажи, какво ще да значи предсказанието на Е.Кейси, че накрая ще остане само Русия ? Моля, ако можеш включи интерпретацията на Левашов - че е възможно Русия да се окаже на друго място / територия/.
Радвам се и аз, че нося гените на баща си, както и децата ми.
цитирай
27. vmir - 26. radostinalassa,
19.12.2018 16:36
Не съм баба Ванга да коментирам предсказания. Още по-малко на хора, които не познавам. Всичко може да означават. Например, че Русия ще остане единствена в игнорирането на икономическите реалности - щом и Северна Корея проумя, че самоизолацията е несъвместима с икономическия просперитет. Как Русия да се окаже на друго място ли - ами ако упорства като Северна Корея, че си е самодостатъчна, желанието за отцепване на някои територии може да се превърне в необходимост. Нима Русия не е включвала Полша, Украйна, Балтиките, Финландия, Далечния Изток, че дори и Корея? Сега и да се тръшка, че други са й ги взели, никой от тези народи няма да влезе втори път в състава й. А Путин я изолира и все повече я превръща в бостанско плашило, от което се плашат все по-симулативно, за да се саморазпада под тежестта на собствените си самозаблуди. Повечето от руските теории и "открития", които така вдъхновено лансираш, са гротескни химери на опитите да се покаже, че Русия има визия за бъдещето. Например идеята ти за плоската Земя - такава идея може да срещне солидна подкрепа само в агонизираща държава с катастрофирала наука, сериозните учени в която мислят повече как да избягат в чужбина, отколкото да предпазват населението от ретроградни ретроспекции, които останалия свят отдавна е надживял.
цитирай
28. radostinalassa - Теорията за плоската земя е доказана от...
19.12.2018 17:31
бразилски и американски учени. Ти си фантазираш, че е руска. Те си го знаят, но при тях земята има форма на чаша. Кейси казва, че накрая ще остане само Русия. Това е предсказанието. Сигурно е имал предвид природни катаклизми , нали? Отдавна не съм слушала Левашов, но помня доста неща.
Русия няма нужда от Запада, а те от нейния газ или дърва, каквото предпочитат.
цитирай
29. vmir - 28. radostinalassa,
19.12.2018 21:00
Не е учен който "доказва" с преднамерено неверни "данни" или "изчисления", които лесно се проверяват. Според мен, това са експериментални въздействия в рамките на изследователски програми за изучаване обществените реакции на абсурдни твърдения, представяни за "открития". Оценяване на почвата за дезинформация - откак свят светува, дезинформацията и контрадезинформацията са оръжия във всяка война, нерядко по-решаващи от качествата на физическото въоръжение. Това, че чистосърдечни, но неинформирани хора ги приемат за чиста монета, е характеристика, диапазона на вариране на която е оценяван за типични сценарии от съответните аналитични служби.
цитирай
30. radostinalassa - Но как анализираш точно този проблем, след като...
20.12.2018 09:01
не знаеш какво е казал този учен?! Това е абсурдно. Доказателство , че болшинството му твърдения са верни е убийството на жена му, Светлана и впоследствие неговото.
цитирай
31. vmir - 30. radostinalassa - Но как анализираш точно този проблем, след като...
20.12.2018 10:52
radostinalassa написа:
не знаеш какво е казал този учен?! Това е абсурдно. Доказателство , че болшинството му твърдения са верни е убийството на жена му, Светлана и впоследствие неговото.


Не знам той какво е казал, но съм виждал ти какви доказателства привеждаш. Изчисляване на радиус на кривина и перспектива (с подобни триъгълници) не е трудна , а елементарна задача. Всяко убийство има мотив. Да убиеш човек след като се е изприказвал не е смислено, а ако го убиеш преди това, никой освен теб няма да знае мотива ти, докато не те разкрият и осъдят. Убийството може да има най-разнообразни мотиви, включително и заблуждаващи.
цитирай
32. radostinalassa - Ти май не знаеш нищо за Левашов
20.12.2018 14:50
Той е илюминат, като Рокфелер напр. е обикновен евреин. Имал е големи способности, както и жена му. Според Данилов е отказал да връща обратно цунамитата на янките , а е взел пари за това. А за приказването - той има десетки лекции за история, ограбването на Русия от ЮС и за какво ли не.
За Кейси иска да каже, че ще остане само Русия, където и да се намира тя. Янките знаят това предсказание и се стремят да я завладеят. Но не разбират смисъла му.
цитирай
33. vmir - 32. radostinalassa - Ти май не знаеш нищо за Левашов
20.12.2018 15:16
Не ги знам тези, не са даже и от махалата ми. Взел парите, а забралил цунамитата, значи? То все такива тарикати се навъртат напоследък.
цитирай
34. radostinalassa - Но когато избухна Фукушима?
20.12.2018 16:05
Безплатно работеше заради хората си. Насочи радиоактивната вода към Америка. А кой искаше да унищожи хората? Сигурно някой психопат.
цитирай
35. radostinalassa - Тук няма развитие
21.12.2018 12:02
И никой не цвили.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072209
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031