Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2019 07:07 - Голяма и тъжна новина ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1987 Коментари: 13 Гласове:
5

Последна промяна: 22.08.2019 08:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                              .
                                                              .
                                                              .

                          С най-голямо прискърбие ви съобщавам,
                                че „ЧЕКИСТА„ най-накрая е прочел 
                          романа ИДИОТ от  Фьодор М. Достоевски.
       /или пък най-малкото, някой му е обяснил за какво става въпрос/

                                        Ще ми липсва това неговото;
                         „ Княз Мишкин си ти гетьо, княз Мишкин „

                                    Да си призная, ставаше ми драго
                      на пук, малкото „г„ на обръщението му към мен
           и въпреки, че наоколо все начетените му авери ми се смееха.



Гласувай:
6



1. iskra1304 - ..
22.08.2019 07:37
Всякаш ми дреме кой какво е прочел...
цитирай
2. getmans1 - . . . То, и аз нямам отношение към т...
22.08.2019 08:08
... То, и аз нямам отношение към тарапаната в блога ти ама, ще отразя коментара ти с надежда да станеш известна поетеса.
Благадаря за вниманието, днес щял ден ще пърхам с крилца ... хахахахах.

iskra1304 написа:
Всякаш ми дреме кой какво е прочел...

цитирай
3. germantiger - :)
22.08.2019 08:17
чекиста да не е дърт чикиджия
цитирай
4. milady - :-)))) Митак, кефиш ме..напоследък! намиг ..
22.08.2019 08:28
germantiger написа:
чекиста да не е дърт чикиджия


Гете,кой тозз ...чЕкисджия..ако е млад,я пусни го насам...@@@
цитирай
5. getmans1 - . . . Топло - Направо, ГОРЕЩО. . . ч...
22.08.2019 08:35
... Топло - Направо, ГОРЕЩО ...

germantiger написа:
чекиста да не е дърт чикиджия

цитирай
6. getmans1 - . . . А, тъй ще се сетиш ли - ШОПИН с Ушна ...
22.08.2019 08:38
... А, тъй ще се сетиш ли - ШОПИН с Ушна Марка 1951 ... ШОПИНУ1951


milady написа:
germantiger написа:
чекиста да не е дърт чикиджия


Гете,кой тозз ...чЕкисджия..ако е млад,я пусни го насам...@@@

цитирай
7. vencivaleri1951 - Всеки греши гетьо.
22.08.2019 11:33
Лично аз те имах за странен и индивидуалист , както и Мишкин.
С времето обаче забелязах как се състезаваш за Оскар за поддържаща роля при Слави, Ангелина, а днес при Жорко. Дори, се жалваш на него, че съм се обръщал към теб с гетьо, а не с Гетьо. Тоест не съм те уважавал и с малка буква. Само че драги ми /Г/етьо, то обращение то ми е съкратено от гетманс, както си направил аватарът ти. Все едно ,,чекист,, да се сърди, че го цитираш с малка буква в обръщението.
цитирай
8. starforlife - ~ 7. vencivaleri1951
22.08.2019 12:26
Отново си в крачка или не си схванал иронията на Радо или се правиш на улав.
Защото отново поднасянето е спрямо скъпия ти чикиджия икономч0, който на коментиралия вече Митак се плюнчи за една такава малка буква. И, ако аз се занимавах с въпросния чикиджия (за икономч0 говоря) както ти се опита да намекнеш - щях тогава да покажа на съблогърите колко пъти той е писал имена с малка буква.
И отново невремегубещо, Венц0. Защото Гугъл може да бъде "накаран" да направи търсенето и отнема 20 секунди на тъпак като мен. А това, че умници като вас не умеете И това - е лично ваше постижение на знанията и интелекта ви.
Та те така.
цитирай
9. getmans1 - . . . В случая и ТИ НЕ ГРЕШИШ, ПРОСТО СЕ ...
22.08.2019 14:14
... В случая и ТИ НЕ ГРЕШИШ, ПРОСТО СЕ ИЗМЯТАШ, както винаги си го правил ...

- И ДА, точно вчера в този постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/08/18/ei-neobrazovan-i-typ-liolio-pravil-se-na-neshto-koeto-ne-e-p.1670787 в коментари 56 57 се потвърди съмнението ми, че когато си ме, И НЕ САМО МЕН, си наричал „княз Мишкин„ - точно ОБИДА си имал предвид.

- И ДА, този постинг е рожба /ако тъй може да се каже/ на вчерашният ми коментар при СТАР, и е написан още снощи и планиран да излезе днес 07.07. ч - И КАКВО ОТ ТОВА, та ПАК ДА си измисляш разни внушения, че съм се бил „жалвал„ ... пак търсиш теле под вола, което за мен е учудващо защото на тия ти години и на интелекта за който претендираш би трябвало да знаещ какво ще намериш там.

- И ДА, ТЕЗИ КОИТО ЦИТИРАШ може да се каже, че са „виртуалните ми приятели„ ... и по ПОДРАЗБИРАНЕ няма как да сте вие - ПУТИНОФИЛСКАТА СЮРИЯ.

- За Жоро-СТАР, попитай го и той сам ще ти каже колко пъти съм му бил контра специално в междублогърските отношения ... НО НЕ МОГА ДА ОТРЕКА, ЧЕ КОЛКОТО ПЪТИ СЪМ ГО ПОМОЛИЛ ЗА ПОМОЩ КАТО СПЕЦИАЛИСТ НИКОГА НЕ МИ Е ОТКАЗАЛ ИЛИ ПОДВЕЛ, както един друг го направи. А да се срещнем и да сме в такива отношения сега причината е неадекватното ти аверче - ЧЕПЪРДАЛОТО.

- За ПИСКОВА - А БЕ, на теб май, че НЕ ТИ УВИРА КАРТУНАТА ... 25 години имам възможност да се радвам на моята си гордост.

В случая ми даваш повод още един път да те нарека ПОДЛЕЦ ...
АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ПОСТАВЯЛ Чара и Пискова на „кантар„ ... ПОСТАВИХ, мене си и тебе и резултата е ясен ... ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СЕ ПОКАЗА КАТО ПОДЛЕЦ - ОТ ДОЛЕН ПО-ДОЛЕН

- И ето ги доказалствата;
... това казвам аз в ком. 26 на линка който ти дадох по-горе;
„... ШОПИНУМ1951 , АКО Е ЧЕСТЕН ЩЕ КАЖЕ ако има доблест някаква, нека каже колко човека от т.н. нашта русофобска група сме обидили ЧАРА ... ТОЖЕ ЖУРНАЛИСТКА С ТВЪРДА ПОЗИЦИЯ КАКТО И ПИСКОВА ...„

- А, ТОВА КАЗВАШ ТИ в ком 32 на същия линк;
„За колегата ми по университет ,,Чара,, сравнението с Пискова е толкова абсурдно, че
би я обидило с право. Светла е била винаги принципна и безсребърна, докато Ангелина
от социалистка/евро разбира се/ ,, израстна,, до войнстваща либерална
по очевидни причини.„

ЧЕСТНО КАЗАНО И ТОВА МИ СЕ ИСКАШЕ ДА НАПРАВЯ ПУБЛИЧНО ДОСТОЯНИЕ НО НЯМАШЕ ДА Е ЧЕСТНО ЗАРАДИ ЧАРА ... ТЯ, ПИСКОВА СИ ТЕ ЗНАЕ И ЕДВА ЛИ ЩЕ ШЕ ДА МИ СЕ РАЗСЪРДИ

... А, НА ТЕБ, АКО ТИ СТИСКА ОБОРИ МЕ - ТУК ...то ЧАРА едва ли ме чете.



vencivaleri1951 написа:
Лично аз те имах за странен и индивидуалист , както и Мишкин.
С времето обаче забелязах как се състезаваш за Оскар за поддържаща роля при Слави, Ангелина, а днес при Жорко. Дори, се жалваш на него, че съм се обръщал към теб с гетьо, а не с Гетьо.

цитирай
10. vencivaleri1951 - Виж, хетмане
22.08.2019 16:33
Не помня дори по какъв повод съм се обръщал към теб с ,,Мишкин,, Може да е било закачка, може да е било заобикаляне правилата на блог бг, макар че дамите администратори не ги спазват. Ако ги спазваха твоят гуру щеше отдавна да е персона грата тук, а и ти от там доста по приятен съблогър.

За ,,Чара,, вероятно не си ме разбрал, а и може лошо да съм се изразил. Не съм съгласен, че ,,Чара,, е с твърда позиция като Пискова. Последната те чете и моето мнение е, че тя няма собствена позиция, а и през годините тук ги сменяше. Светла е журналист с име и можене, Ангелина е чиновник. Не, че съм капацитет, но аз нещо което да ме е грабнало в наши медии нито съм чул, нито съм прочел
Хората от Украйна които интервюира днес са в нищото., Завличайки и държавата си там. Смехотворно и срамно беше и излагането,че с Крим Русия е придобила излаз на Черно море и като контра мярка предложи на янките българската акватория за самолетоносачите им. И това на куп от човек представящ се за политически журналист. Какво имам предвид. Първо руският флот винаги основно е бил базиран в Севастопол и само наивник може да вярва, че някой може да го мръдне от там След това и двойка по география-Русия си има не малко Черноморска ивица. Крим няма сухоземен допир с Русия. Е вече с моста има. Слаб по география и за нашата акватория. Тя няма дълбочина която да позволи на кораб с по голяма водоизместимост да влезе. За това искаха в открито море да разтоварват танкерите при проектирането на нефтопровода до Гърция. В Бургас акостират танкери до 80000т
а тя иска самолетоносачи.
Това имах предвид когато написах коментара си
цитирай
11. getmans1 - . . . Бих казал, че си смешен но ти сам ...
22.08.2019 17:57
... Бих казал, че си смешен но ти сам ми отнемаш тази възможност като сам се правиш за посмешище ... коректно съм посочил линк, номер на коментари и съм извадил цели абзаци ... толкова за Чара и Пискова.

Неоспорим факт е, че изпозваше „княз Мишкшн„ като обида ... а, аз даже се гордея, че водя класацията. Нямам никакво намерние да пресявам хилядите наши коментари да ти доказвам нещо си ... и няма да го направя не защото ще си губя времето а защото нахалството ти да отричаш очевадното е направо граничи с наглост ... видное от последните ни коментари 9 и 10.


vencivaleri1951 написа:
Не помня дори по какъв повод съм се обръщал към теб с ,,Мишкин,, Може да е било закачка, може да е било заобикаляне правилата на блог бг, макар че дамите администратори не ги спазват. Ако ги спазваха твоят гуру щеше отдавна да е персона грата тук, а и ти от там доста по приятен съблогър.

За ,,Чара,, вероятно не си ме разбрал, а и може лошо да съм се изразил. Не съм съгласен, че ,,Чара,, е с твърда позиция като Пискова. Последната те чете и моето мнение е, че тя няма собствена позиция, а и през годините тук ги сменяше. Светла е журналист с име и можене, Ангелина е чиновник. Не, че съм капацитет, но аз нещо което да ме е грабнало в наши медии нито съм чул, нито съм прочел
Хората от Украйна които интервюира днес са в нищото., Завличайки и държавата си там. Смехотворно и срамно беше и излагането,че с Крим Русия е придобила излаз на Черно море и като контра мярка предложи на янките българската акватория за самолетоносачите им. И това на куп от човек представящ се за политически журналист. Какво имам предвид. Първо руският флот винаги основно е бил базиран в Севастопол и само наивник може да вярва, че някой може да го мръдне от там След това и двойка по география-Русия си има не малко Черноморска ивица. Крим няма сухоземен допир с Русия. Е вече с моста има. Слаб по география и за нашата акватория. Тя няма дълбочина която да позволи на кораб с по голяма водои ...
цитирай
12. starforlife - Виж сега, капут...
22.08.2019 18:53
(На Венц0 говоря - някой да не се обърка.)
Или си толкова прост, че да не разбираш за какво ти говори Радо... Или си толкова мерзък, че да се правиш, че не разбираш и да продължаваш с педерастията си.
Пояснявам (за незапознатите Читатели тук) :
При мен (не мисля да проверявам под кой постинг и да давам линк, но сигурно е под даденият от Радо в 9-ти коментар) Радо ти обръщаше внимание, че никой от приятелите му опоненти на Чара, НЕ СА я нападали с обиди, вулгарност, подигравки и прочие. С педерастии с една дума.
Обратното: ПОСТОЯННО жалката ви ебльовска агитка се е отнасяла с Пискова крайно вулгарно. ПОСТОЯННО.
Особено най-големият интригант тук - ебльото Русть0 - от десетките си фейкови профили.

Схвана ли, ИДИОТ?
Схвана ли, че да започваш и там плюене по адрес на Пискова... Както го правиш всъщност и тук... Не е нищо друго освен педерастия?
Е... Аз преди сигурно вече стана година реших да ви поря ебливите педерастки гъзове с крайни цинизми и пошлости.
Дали това съм аз ли?
Ами като се има предвид, че първият постинг тук е мой и е от началото на 2006-та година... И като се има предвид, че десетки хора ме познават (включително и лично) от години... Че са ме чели поне 5 години преди ти въобще да ме "срещнеш" и НЯМА МОЙ ПОСТИНГ И/ИЛИ КОМЕНТАР ОТ ПРЕДИ РЕШЕНИЕТО МИ СПЯМО ВАС ДА СЪМ ОГЛЕДАЛОТО НА ЦЯЛАТА МЪРСОТИЯ, КОЯТО ЛЕЕТЕ В БЛОГА ОТ ГОДИНИ, В КОЙТО ДА СА ПРОЧЕЛИ ДОРИ МЪЪЪЪНИЧЪК МОЙ ЦИНИЗЪМ... То, еблив педале, цялата тази простащина, която ви лепя, приеми, че е от всички онези, които нямат психическата "свобода" да ви я стоварят на тъпите кратуни и аз съм един ретранслатор на мнооого дълбоки техни мисли, че им се иска най-малкото да ви теглят по една цветуща, капути с капутите.

Схвана ли бе, тъпак?
(следва продължение)
цитирай
13. getmans1 - Стар, този е загубено време. . . а, аз ...
22.08.2019 20:03
Стар, този е загубено време ... а, аз отивам да си „ударя„ един летен душ ... само ще поясня, че лятната ми баня НЕ Е в кенефа ... а под звездите.
Знаеш ли, че в Русия 12 процента от населението кенефите им също са под звездите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6073609
Постинги: 2742
Коментари: 26496
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031