Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 07:07 - Злото не спи,а рикае..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1902 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 23.01.2018 08:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

РАЗГОВОР С BLOGBG

мили хора, дайте помощ!! моляя ви!!
тук има Зло, което не спи, и тормози блога..
аз нямам модерация, нищо не крия,
дори Болката по изгубения ми съпруг.
Тук има „жена„бездетна, сама, злобна, устата,лоша.
тя Осмива хора, писатели, поети, с бясна ревност..
словата и са ужасни, клеветни и отровни..
аз спя, а тя ме клевети в
собствения ми блог, в собствения ми дом,който
показах през посл 2-3 дни..
това са змийски плюнки върху
Паметта на Мъжа ми, моят живот и професия
тя ,клевети и плюе заедно с Ап Апостоолов.
Моля ви за намеса, имам голямо сърце ,
и чувство за хумор, но тази злоба не спи..
няма покой, няма мира, гладна и жестока е.
опитах да се преборя с усмивка, хумор, красота , мъдрост, музика, песен, любов..
неее, тя ме напада и обижда в моя блог..денонощно
моля за помощ, моля ви!! 
Това е нечувано и невиждано.
очаквам вашата защита, моля ви!
Юлия

rosiela.blog.bg/

Изпратено: 06:12 От: troina




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - за клевета и обида..в продължаващо действие,
23.01.2018 07:14
има спец член и Закон в НК..
аз не съм адвокат, но ще запитам..
тук се случват все по-ужасни,абсурдни неща..
каква е разликата м-у Реала и Виртуала..
скандала и..мярата.
цитирай
2. troina - това не е реклама,копукова, а диагноза..
23.01.2018 07:17
22.01 23:16 - rosiela
22.01 22:40 - rosiela
22.01 22:17 - rosiela
22.01 22:14 - rosiela
22.01 22:10 - milady
22.01 22:09 - rosiela
22.01 22:00 - rosiela
22.01 21:44 - rosiela
цитирай
3. troina - https://pravatami.bg/6040
23.01.2018 07:25

Обида
Ако някой в мое присъствие ми каже нещо (например ме напсува или изрече обидни за мен думи) или извърши нещо унизително (наплю ме, отправи ми неприличен жест), което по моя преценка накърнява честта или достойнството ми, ако образувам дело срещу него, то той може да бъде наказан от съда за обида с глоба от 1000 до 3000 лева. Също така по преценка на съда може да му бъде наложено и наказанието обществено порицание.

Този тип престъпление може да бъде осъществено, когато обидата е направена в мое присъствие, по телефона, с писмо и др., стига да е отправено към мен.

Ако същата тази обида (устна или чрез действие) е отправена:

публично (в присъствието на други хора),
разпространена чрез печатно произведение или по друг начин;
цитирай
4. troina - следва..lexsofia.com/bg/2017/03/27/дела-за-обида-и-клевета/
23.01.2018 07:29
Обидата и клеветата са противоправни деяния, насочени срещу личността на конкретен човек, целящи пряко да въздействат негативно върху нея. Те най-често засягат чувството за чест и достойнство на човека, или увреждат неговия авторитет и добро име в обществото, професионалната му или творческа репутация В резултат на тяхното извършване лицето, за което се отнасят обидните или клеветническите твърдения, пострадал от обида или клевета, може да претърпи имуществени /например загуба на приходи/ и неимуществени вреди /напр. негативни чувства и емоции, стрес, депресия, социална изолация, негативно отношение в работата, и др./.

По-специфичен е въпросът за определяне на компетентния съд, когато обидната или клеветническа статия е разпространена чрез интернет, тъй като тогава информацията се възприема изключително бързо от неограничен брой потребители. При това положение пострадалият може да предяви иск за обезщетение на всички нанесени му вреди пред съда в държавата-членка, в която е съсредоточен центърът на интересите му /напр. местоживеене, месторабота/. Съществува и споменатата вече възможност да сезира съда на всяка друга държава-членка, но само за вредите, които е претърпял на нейна територия.
цитирай
5. milady - https://youtu.be/p_kaOYC_Fww....
23.01.2018 07:45
Лехар - Ария на Джудита из едноименната оперета

Anna Netrebko - Meine Lippen sie Kussen so heiss
:))))))
цитирай
6. saankii - only music, and Love:) https://youtu.be/V1q40aJjaF0
23.01.2018 07:53
Grieg: Solveigs Lied (Anna Netrebko)

Anna е моя любимка отдавна... заедно с нея пея, роска..
запитай..Георги Стар,
Гош,помогни ми,брат!
ти познаваш Душата ми..
цитирай
7. troina - не ми цапай блога..
23.01.2018 08:05
никога не съм дошла при теб, с обида и клевета..
/хайде у лево/, чуй се как говориш..
а бе, жено, срама поне нямаш ли малко!

няма да пишеш тук, оплаках се,разб се
след това ще реша,колко време да изгубя с теб..
имаш си блог за хули, обиди,и празнодумия..в кухи рими..
вън,ще извикам полиция
само след 5 минутки..

цитирай
8. troina - https://youtu.be/afLkVXOhkLQ....Бриндизи,Травиата..
23.01.2018 08:10
Анна с Андреа Бочели..

at the Classical Brit Awards 2008
цитирай
9. troina - https://youtu.be/yiGpm56Bi8s......ето така, от бунището се ражда красота..
23.01.2018 08:16

Anna Netrebko - Casta Diva (Norma by Vincenzo Bellini)
цитирай
10. troina - рособосо, никой не е уплашил мадам Юлия, и в Германско
23.01.2018 08:49
предостатъчно плюеш в твоя блог,
изчезни от тук,черна..наглост
или, иди поработи малко..
нали,мн.си търсена, известна, популярна.. профи
ти имаш педерация, в моя дом..влизаш с взлом!!
кой е болен,питам, и отг.не искам..
лечението от мен, без пари..
обещавам..
халоперидол и транквиланти..
имаш спешна нужда, гледай кви ги дрънкаш, от заран до мрак....
цитирай
11. milady - кой ,кой,кой.. да извикам да ошета..пекна слънце, има прах..
23.01.2018 09:46
босо,давам 30Е, цялата къща..
без мазата и тавана..но, с терасите, и англ ми веранда..
защото,после, ще си..правя още снимки, весата ша ма размине..
айде,очаквам ти отговора..
тъй и тъй, дерибействаш по 25ч. а пък аз
съм една преуморена Гл.санитарка..без.метла.. хаха
сладуркааа...
и ша та цункам ..по квадратната Плава..
цитирай
12. troina - мили хора, не знам, как търпите това..имате ли Сърца ,или торба с.. айна
24.01.2018 09:27
1. anonimapokrifoff - Да не би да е плагиатка?
23.01 06:51
Да не би да е плагиатка?

2. rosiela - На това ми прилича.
23.01 07:53
Не очаквах от Христам такова нещо.

3. rosiela - Христина Мачикян е друга Христина,
23.01 07:56
тя е филолог и писател от Кърджали, не от София като музикантката Христина Далчева или Христам Останалото е без коментар.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726687
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031