Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 09:07 - Бат Жоре пише на Орешарски
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 6238 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           ДО ГОСПОДИН ОРЕШАРСКИ – МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ     МОЛБА   ОТ ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ /Бат Жоре/   Уважаеми господин министър-председател,   Най-напред искам да Ви запозная накратко с моята биография. Имам подходящо образование „борба-класически стил”. Работил съм като борец и треньор. Работил съм първо във ВИС, после в СИК. Бил съм и извънщатен сътрудник към Енергото. Имам богата политическа биография. Помагал съм и на БСП, и на ДПС, и на Атака. Напоследък участвам и на протестите, но не от душа и от сърце, а просто наблюдавам кой какво вика, записвам в едно тефтерче и съм готов да предоставя информацията. Имам още десетина тефтерчета с интересни неща, но това да си остане между нас. Преди изборите бях предложен за депутат, но някои зложелатели казаха, че борческата ми биожграфия не била подходяща. Сега обаче става ясно, че не само аз имам такава биография и че това не пречи. Така че господин Орешарски, моля да ми намерите подходяща работа – след като не станах депутат. Може областен управител, може заместник министър. Не че съм закъсал, но се оказа, че след толкова години работа още нямам трудова книжка. Съответно осигуровки. Все такава работа ми се падаше дето плащаха добре и на ръка, но не ми внасяли осигуровки. Вече разбрах – най-добрата работа е държавната работа. За подробности за мен питайте кой да е депутат  за бат Жоре – всички ме познават и ще ви кажат колко съм печен. Поздрави Георги Георгиев



Гласувай:
8



1. zaw12929 - глупак и половина!! е бари ти Умният ...
22.07.2013 00:32
глупак и половина!! е Батко ти!
Късно е за НС- трябваше на 12 май да не се стискате по диваните, а да отидете до урните!!
Умният няма да се предлага, а мъдрият ще отреже тиквеника!! НЕ СЕ НАПЪВАЙТЕ!
НЯМА ДА СВАЛЯТ ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО, НЯМА ДА ПРЕКРАТЯТ РАБОТАТА НА ТОВА НАРОДНО СЪБРАНИЕ И НЯМА ДА ИМА ПРЕДСРОЧНИ ИЗБОРИ, ЗАЩОТО ТЕ ИМАТ ОТГОВОРНОСТ ПРЕД ИЗБИРАТЕЛИТЕ- ДА РЕШАВАТ ПРОБЛЕМИТЕ НА СТРАНАТА. НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ИМ ПОСТАВЯ УЛТИМАТОМИ- МОЖЕ ДА СЕ ОБСЪЖДАТ ИКОНОМИЧЕСКИ ИСКАНИЯ В ДИАЛОГ!! НИЩО ДРУГО НЕ Е ЗАКОННО И МЕДИИТЕ- КОИТО СА СИНИ СЕ МЪЧАТ ДА НАЛОЖАТ МЕДИИНА ДИКТАТУРА И МЕТЕЖ - НЯМА ДА СТАНЕ!! кЕРВАНЪТ СИ ВЪРВИ- КУЧЕТО СИ ЛАЕ... ХЛЯБА ИЛИ ЗА ХЛЯБА... ВСИЧКО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ НА ЯВЕ. иМА КАМЕРИ, ИМА ИНТЕРНЕТ- КОЙ КОЙ Е СЕ ЗНАЕ И КОЙ ПЛАЩА КАФЕТО- СЪЩО. ТОЙ ПОРЪЧВА МЕТЕЖА И ПЛАЩА ДОБРЕ ИЛИ ЩЕ СТАВАТЕ МИНИСТЪР НА КУЛТУРАТА?! ХА ХА ХА... МЕРСИ!!
цитирай
2. felixedmundovich - Не става с молби
25.07.2013 08:24
Г-н Тодоров струва ми се ,че сте в грешка / е може и аз да съм заблуден/,или може би пак се опитвате да ни пързаляте. Вярно ,че такива като Вашият молител управляват държавата ни вече 69 години/ква поза само,а /,но назначенията им стават не след подадена молба, а по предварително изготвен списък и одобрен... /опитайте се да познаете от три пъти/.
А що се отнася за управлението на държавата - аз съм се родил под комунистическо робство и за жалост на по-свободолюбивите ми предци ще си умра роб!!!
На крак , о парии и презрени...!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9455457
Постинги: 999
Коментари: 6456
Гласове: 8615
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031