Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2015 19:50 - БЪЛГАРСКИ ПОЛИЦАЙ ПЪРВИ ПОЗДРАВИ ЦИПРАС
Автор: zaprehoda Категория: Бизнес   
Прочетен: 4666 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ДО ГРЪЦКИЯ МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ АЛЕКСИС ЦИПРАС


УВАЖАЕМИ ДРУГАРЮ ЦИПРАС,


Поздравявам ви с победата на референдума – мисля, че вече е сигурно. Браво, натрихте им носа на еврогейовете. Показахте, че гръцкият народ не иска да му диктуват как да живее.

Ние искаме същото. Искаме гръцки пенсии и заплати, най-вече 13-та и 14-та.

Аз съм български полицай и искам да се пенсионирам по гръцки. Обаче нашите продажни държавници искат да работя до цели 52 години. Сега съм на 45 и ми е време да се пенсионирам по гръцки. Вече съм си намерил работа в една охранителна фирма. Та как ще им работя още 7 години? Да работят леваците.

Така че към моите поздравления се присъединяват и колегите от нашето РПУ и всички , на които искат да им приложат европейски рерформи.

Към нас се присъединява с поздрави и цветът на българската журналистика от БНР, на които им съкратиха хонорарите с цели 10 процента.

То и предишните ваши реформатори искаха да съкратят Гръцката държавна телевизия, но вие възстановихте справедливостта.

Поздравяват ви и стотиците хиляди български чиновници, които също искат да ги съкратят с 10 процента. И да ги накарат да работят при някакви ужасни условия. Може даже без бюро.

Поздравява ви и баща ми полковник от резерва на Българската народна армия. Той беше танкист и разправяше, че целта на неговото поделение е била за 2 часа да ви завладеем поне до Бяло море. Сега обаче казва, че ако има на разположение отново танкове, ще се впусна да защитава Вашето правителство, другарю Ципрас, ако европейските империалисти продължат да ви натискат да връщате заемите.

И още казва баща ми – ако видиш зор, обяди се на другаря Путин, той в крайна сметка ще помогне.

С пожелания за нови успехи – твой приятел и приятел на всички, които гласуваха с НЕ - полицая Гошо.




Гласувай:
6



1. apostapostoloff - Сега вече, ръководени вещо от Ципрас,
06.07.2015 13:47
гърците ще разберат къде кензат гладните.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaprehoda
Категория: Бизнес
Прочетен: 9499701
Постинги: 1025
Коментари: 6462
Гласове: 8631
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930