Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2013 10:46 - Край двоустия кладенец
Автор: istinskapoezia Категория: Поезия   
Прочетен: 850 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.03.2013 19:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Четях аз и мислех за всичко свещенно за орех разлистен в бащини двор и чух от устата ми думи нетленни че трябва да водим божествен подбор
Отворих пак книгата търсех пътека към място нечуто, към бойно поле онуй що тепърва ще бъде прочуто с тамгата на власт, над туй битие.
И там ще роди се света на мечтите възкръсне ще родова памет все пак С лаври окичен не в гроба безличен войната ще водя с кървав байряк
Прочел съм и знам легендата стара в земята ни има двоусти бунар  и него ще търся не ще се оставя до него растял бил вековний нар 
И там до бунара ще води се битка дали ще спечеля - решено е - ще а после ще пия от череп напитка вода кладенчова във мен ще тече
Кога се изправя налял елексира,  пред мен ще да видя девица добра в очите ще гледа и с мен ще отпива ведно от на кладенец втора уста.
Един от народа
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istinskapoezia
Категория: Поезия
Прочетен: 29334
Постинги: 54
Коментари: 1
Гласове: 32
Архив