Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2014 14:32 - Ни жив, ни умрял
Автор: zlatkostanoev Категория: Поезия   
Прочетен: 9153 Коментари: 39 Гласове:
21

Последна промяна: 14.05.2023 15:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                                *** 
                                   (блогбегейско) 

– О, блогбегей, не спиш ли, бе човече? 
– Не мога, гуру, много ме сърби, 
отзад е моя постинг – Розко рече –
да ме напомпиш, знаеш, че съм би, 
не виждаш ли, че жално гледам компа, 
едно ми е – ни жив съм, ни умрял –
и сам ми иде аз да се напомпя, 
честта да си изгубя, бих избрал!... 
Не чака Нео, помпата изкара
и здраво почна се един помпеж, 
примрял е Розко и едно повтаря:
– Не спирай Нео, цял съм във сърбеж! 

Унесен блога – сладко, сладко спи –
не чу сакралното „Помпѝ, помпѝ!”

                    Бурен Трън

             



Тагове:   блог,   Нео,   гей,   rozzata,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlatkostanoev - Кой е гуруто Нео ли? Ето вижте линка ...
19.03.2014 14:34
Кой е гуруто Нео ли? Ето вижте линка :
https://www.facebook.com/profile.php?id=1533129114
цитирай
2. freeoldmen - Като при всяка хармонична хомо двойка, и в случая имаме
19.03.2014 14:42
взаимно почесване...:-)
Разбира се, всичко се прави в името на разработването на Четвъртото око, не го бъркайте с обикновен п-дераслък...
цитирай
3. stela50 - Не познавам героите и не бих могла да коментирам,
19.03.2014 14:46
но сатирата ти се отдава и добре се получава...
Поздрав !
цитирай
4. whitelight1 - от мене
19.03.2014 14:52
Един голям МИНУС
цитирай
5. zlatkostanoev - freeoldmen
19.03.2014 14:53
Разбира се, всичко е в името на чакрите.
цитирай
6. hasanreza - Извинете, казвам се Хасан Резан.
19.03.2014 14:55
Как могъ да се чуя с тоа убавийо Роззата?
Мечтайа си за негу секи ден!!!
цитирай
7. zlatkostanoev - stela50
19.03.2014 14:57
Лирическите герои ли? О, всичките окултни постове, които се бълват като повърня са техни. Поздрави и от мен!
цитирай
8. zlatkostanoev - Хахаха, Г-н Резан, обещайте му да не ...
19.03.2014 15:17
Хахаха, Г-н Резан, обещайте му да не го боли много и той сам ще ви открие, вЕрвайте ми :))))
hasanreza написа:
Как могъ да се чуя с тоа убавийо Роззата?
Мечтайа си за негу секи ден!!!

цитирай
9. freeoldmen - hasanreza, то чувствата са хубаво нещо, но в случая с Роззко
19.03.2014 16:04
не трябва да се пипа грубо. Като те гледам, си загорел у пандиза, да не вземеш да му разбиеш диференциала, че после трябва генерална прекалибровка да му се прави на Четвъртото око.
цитирай
10. hasanreza - zlatkostanoev Добре, бате!
19.03.2014 16:09
Нема да го боли!
Те, виж ми ръчичката на аватаро, секи ден я онождам и съм многу нежен с нейа.
цитирай
11. hasanreza - freeoldmen Че го паим бате! Обещавам!
19.03.2014 16:15
Като писано яьце че го носим!
Като излеза скатал съм парици че наемем младоженскийо апартамент у Тримона и две седмици нема да излеземе оттамо!!!
цитирай
12. freeoldmen - hasanreza, да не си се заблудил нещо,
19.03.2014 16:30
то Роззко е мъжко, поне по паспорт?
цитирай
13. zlatkostanoev - Да обобщим до тука: Па щом се аресват ...
19.03.2014 16:30
Да обобщим до тука: Па щом се аресват младите, нека се земат...
цитирай
14. hasanreza - Роззко е мъжко, поне по паспорт?
19.03.2014 16:45
бате тука дет съм не праиме разлика, па и на село беше тъка.
Я питах тука имаме един дет е учил до 7 клас, многу учен и он ми каза че сега сме у европата и може да се земеме!!!:)))))))
цитирай
15. zlatkostanoev - Момата е арна, е, има само един к...
19.03.2014 17:04
Момата е арна, е, има само един кусур – навъдила е срамни клонинги, ей го на три беа тука
hasanreza написа:
бате тука дет съм не праиме разлика, па и на село беше тъка.
Я питах тука имаме един дет е учил до 7 клас, многу учен и он ми каза че сега сме у европата и може да се земеме!!!:)))))))

цитирай
16. freeoldmen - Хасане, ти не разбираш...
19.03.2014 17:24
Роззко е много мощен духовно развит човек.
Не, не е това, дето си го мислиш.
Искам да кажа, че е духовно издигнат, като твоя ходжа, само че много повече.
Около него се върти целия висш духовен живот в блога.
Ако нямаш сериозни намерения и мислиш само да му разбиеш...сърцето, тука няма да сме съгласни.
Че той ще страда! Това значи, че поне месец няма да може да се възхищава от тревичките, птичките, дървенцата, животинките, и хилядите други красоти на Вселената...
Това ще причини силен културен шок в блога.
цитирай
17. zlatkostanoev - freeoldmen
19.03.2014 17:50
Чукай на роза, опс, на дърво исках да кажа, че да не вземе да чуе дявола от третото измерение. Баси блоговия катаклизъм дето ще настане.
цитирай
18. zlatkostanoev - Изпъплиха клонингите, нека хакат ...
19.03.2014 18:11
Изпъплиха клонингите, нека хакат минуси, тъкмо ще им направим преброяване. Преди време hoho22 искаше преброяване на блогови единици, сега ще направим преброяване на клонингови такива.
цитирай
19. zlatkostanoev - Айде, след coci и prascho3 си мина от ...
19.03.2014 18:29
Айде, след coci и prascho3 си мина от реда. Що за маниак може да си сложи такива никове!
цитирай
20. ivoki - На кого са потребни тези "б...
19.03.2014 18:58
На кого са потребни тези "битки" ?
цитирай
21. hasanreza - Батка я си знаех че Роззка е голем човек нали го четем кви убави ги пише.
19.03.2014 19:03
Имам серьозни намереня че си го галим че си го гледкам че си го любим нежно!
Ох котйооо само да излезем!!!
цитирай
22. hasanreza - О батка ivoki я те усещам тебе от една порода сме!!!
19.03.2014 19:38
И на тебе ти се ще ама никой ти не дава!
Ти поне си навънка що така си на сухо?
цитирай
23. zlatkostanoev - Иво, битка няма, поради простата ...
19.03.2014 19:46
Иво, битка няма, поради простата причина, че за битка трябват две страни. Ако има втора страна, то тя е куха, подплатена с клонинги имитиращи масовост в блога. А и защо никой нищо не каза, когато същия Розко, какви ли не ни нарече мен и още няколко блогъри, то не бяхме овце, пуйки, кучета и какви ли не?
ivoki написа:
На кого са потребни тези "битки" ?

цитирай
24. zlatkostanoev - whitelight1
19.03.2014 21:26
О, разбира се, нали си озарен от бялата светлина. Моите коментари ги триеш в твоите постинги, ама тука се радваш на свободна зона. Ще те пусна на Хасанчо, да знайш!
whitelight1 написа:
Един голям МИНУС

цитирай
25. zlatkostanoev - Нежността железни чакри отключва и ...
19.03.2014 22:43
Нежността железни чакри отключва и нови астрални светове
hasanreza написа:
Имам серьозни намереня че си го галим че си го гледкам че си го любим нежно!
Ох котйооо само да излезем!!!

цитирай
26. hasanreza - Батка ни го щъ тоз с големийо минус!!!
19.03.2014 22:54
Като има толкав голем минус, сигурно има и голем анус, ни щъ!
Щем си само Роззата!
Ох Розко Розко
убав си ми Розко...
цитирай
27. born - Не зная клонинги ли, чакри ли, тр...
19.03.2014 23:10
Не зная клонинги ли, чакри ли, тролове ли си чатите, ама доста тъпо стана, май ! Иначе тургам един голям плюс за композирането на поетичното произведение. Добре звучи. Талантливо.
цитирай
28. freeoldmen - Хасане, whitelight1 и rozzata са един и същ...
19.03.2014 23:13
Много неща не знаеш за любимия си...
цитирай
29. zlatkostanoev - hasanreza
19.03.2014 23:15
Тъй де, лаф няма, няма ти се бъркам, дет` се вика, ти си изкусен познавач и ценител на хубавото. Тъй е то, кат първата либоФ няма.
цитирай
30. zlatkostanoev - milady
19.03.2014 23:49
Драга бабче, даде си минусчето, знаеш че коментар не ти се полага, колкото и да се напъваш. Изчезни със скоростта на светлината, припали си метличката и дим да те няма. И не ми пиши на лични, не си сред хората, с които искам да общувам.
цитирай
31. mt45 - Роззко се мъчи да ме догони, но на...
20.03.2014 01:15
Роззко се мъчи да ме догони, но напразно. Аз съм Марин Тамков, помпя се вече усилено, стоя най-отгоре и съм НОМЕР ЕДНО в блога. Кур в гъзецо на всички!
цитирай
32. pantaleev - Розата се оказа тежък случай
20.03.2014 10:28
Който може да предизвиква голяма блог война с неясен изход- за него. Аз по скоро ще се заема с фейка който имитира Марин Тачков и още няколко блог потребителя. Розата и Пискова не ги съжалявам - с поведението си заслужават подигравки, ама да се гавриш с един от кротките потребители на сайта е тъпо.
цитирай
33. zlatkostanoev - pantaleev
20.03.2014 13:39
Знаеш, че роззата е само машата, куклата на конци. Очевадно е, че няма качествата да бъде лидер на каквото и да е, па било то и едни кухи никове.
Той трябваше да го играе вестителя на доброто, на новото начало. Мисията му
беше да ни осветлява / облъчва с публикации за трето, пето пришествие, за гущероподобни хора, които са сред нас, но ние не ги виждаме.
Той си изпусна нервите и в скоро време ще му бъде пиказан червен картон, не от кой да е, а от неговия гуру. Даже ще му каже – А Фани ма, ся за....!
цитирай
34. oara - Панталеев, аз не виждам никаква ...
20.03.2014 13:46
Панталеев, аз не виждам никаква разлика между Пискова, розко и Тачков.
Еднакво нагли и досадни са.
Защо не погледнеш каква помия, която тачков си мисли, че е стихотворение, как е напомпана като всичко от тачков?
Или щом мразиш Пискова и Роззко, а си приятел с Тачков, значи всичко трябва да го харесваме?
Пискова поне пуска собствени материали, а не копира като гения Тачков.
Кажи му, моля те, че е точно като Пискова и Роззко - карикатура на блогър.
цитирай
35. ivoki - Извинявам се на всички, че се нам...
20.03.2014 13:59
Извинявам се на всички , че се намесих с постинг.
Само ще споделя, че и на мен ми пишат гадости на лична и има отрицателни вотове, но аз не съм забравил една мъдрост от баща ми : УБИЙ ПРОСТАКА С ... МЪЛЧАНИЕ !
Колкото повече им обръщаме внимание, толкова повече ги активираме. Те се опитват да ни свалят на тяхното ниво , а там нямаме никакъв шанс, защото те имат повече опит и познание в простотията, която е тяхната същност.
Още веднъж извинения.
цитирай
36. pantaleev - oara
21.03.2014 09:32
Чакай малко! Първо не изпитвам омраза нито към Пискова, нито към Розата. Това е най разпространеното блог клише - щом не харесваш някой обезателно го мразиш. Плюс това питай Златко колко пъти давах шансове на розата да се покае и да се извини и смири, ама той доказа че е глупак.
Аз нямам никакъв проблем с mt46 но ти явно имаш. Всъщност ти имаш проблем с всеки на първа нали така Хисарски?!? Ти познаваш ли Марин Тачков въобще, защото аз още преди три години когато за първи път той влезе в моят блог имах големи резерви, но го проучих. Знаеш ли колко стихове е написал. Аз съм последният човек който е защитавал поети в блог.бг, дажге много съм мачкал но има разлика между поет и поет. Плюс това Тачков никога не е пял в хора на Пискова и Катана - последният който ти много "обичаш", даже е бил намоменти и жертва на Тутанчо - той първи плюеше по Тачков преди години. Но да не невлизаме в обяснителни режими защото аз за теб много знам и не искам да проговарям и да развалям добрите отношения. Милион пъти ти повтарях че с многопрофилност не може да се борим с многопрофилност.
цитирай
37. zlatkostanoev - За да разведря обстановката, до...
21.03.2014 11:06
За да разведря обстановката, доколкото е възможно, ще потвърдя, че наистина имаше апели към Розко за покаяние, даже нещо повече – предложихме му среща с отец Гелеменов, за да прогони демоните в него.
цитирай
38. pantaleev - zlatkostanoev
21.03.2014 16:15
Аз предприех публична атака срещу розата и му дадах един час време да помисли. С мен изглади отношенията, така че аз спирам атаките срещу него. Моят апел е вие да се разберете. Само мога да кажа че с мен най-накрая постъпи умно и даже неочаквано. За мен конфликта с розата приключи.
цитирай
39. zlatkostanoev - pantaleev
21.03.2014 20:58
Щом сте постигнали съгласие.... Моята позиция остава непроменена спрямо rozzata и milady.
Не съм му търсил извинение, нито от мен ще получи такова, това е моята позиция и ще я защитавам, каквато и да ми коства това.
Това е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zlatkostanoev
Категория: Поезия
Прочетен: 490818
Постинги: 305
Коментари: 656
Гласове: 5120
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031