Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2021 07:01 - © Извън официалното
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 1482 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 24.07.2021 07:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
24.07.2021г.

     Стенограма :

Байдън : Ах, Анджела, вие сте вече тук? Влезте, сядайте. Как мина полетът ви?

Меркел : Благодаря, добре! С помощта на вашите молитви.

Б : Видяхте ли се със Зеленски по "Северен поток-2"?

М : Видях се, къде без него. (Сяда).

Б : И какво?

М : И какво "какво"? Има си формулата на Щайнмайер, нека решава проблема. Германският газ не е тема за Украйна. Винаги ще го подкрепяме, знаеш. Ще изискваме всичко от Путин, което е необходимо.

Б : Анджела, знаеш ли какво искам да ти кажа?

М : Знам, Джо. Но и ти знаеш какво искам да ти отговоря.

Б : Настояваш ли? Не се ли страхуваш?

М : Аз? О, моля те, Джо! Цяла Германия стои зад мен, защо да се боя?

Б : Можеш ли да размислиш?

М : Не мисля.

Б : Можете ли да промените нещо?

М : Е, може би някои запетаи.

Б : Не се ли страхуваш, че ще те изям?

М : Джо, ще ти го кажа така. Ти, разбира се, ще ме изядеш, ако пожелаеш. Но не се страхувам толкова от това, колкото от това, да не се задавиш. И само Путин ще се възползва от ситуацията. И така, кажете ми, имаме ли нужда от него?

Б : Как се измъкна само, виж я! Путин ли те учи така?

М : О, Джо, поработи с него, много ще понаучиш.

 

Вратата се отваря внезапно и в стаята на бегом нахълтва Зеленски :
image

Зеленски : О, ето ги, миличките! Седят и си гукат! А аз междувременно губя по 3 милиарда годишно! Кво да кажа на хората?

Байдън : Влади …!?

З : Вече съм на 43 години, не съм някакво хлапе и не съм издънка, за момента съм президент на държавата, която самоотвержено ви защитава от Путин с гърдите си! А вие ми пробутвате някаква свинщина! Фрау Ангела, толкова ли ви се скъпят за нас 3 милиарда? Имам 40 милиона души, които губят вяра в човешкото. Джо, обеща ми да разрешиш проблема.

Б : Обещах.

З : И?

Б : Виждаш, че седя и решавам. Теб кой изобщо те пусна тук?

З : Не съм заради личния интерес, а само по волята на народа, който ме изпрати. Фрау Ангела. какво да правя?

Меркел : Ми, каквото искаш, Волдемар, тръбата вече е построена! Да започна да я разглобявам ли?

З : Поне газ може да не пропускате по нея.

М : Тоест, искаш да обясня на германците, че построихме тръба, за да не транспортираме газ през нея?

З : Ами тогава, дайте ми пари! Ние губим заради вас!

М : Волдемар, губиш десет пъти повече от корупцията.

З : Не към мен това.

М : Значи все още искаш нещо?

З : Искам любов!

М : Искаш пари, а не любов. Казва се по различен начин.

З : Виж сега кво. Вие сега тук не можете да вземете решение за "Северен поток-2", а ние все още губим и от "Турски поток"! Там парите ни отиват за Гърция, България и Сърбия! Компенсирайте ни и тези загуби!

М : Защо идваш при нас за това? Отидете при гърците.

З : Ходих и при българите, и при гърците. И знаете ли къде ме пратиха?

Б : Влади, надявам се, че няма пред дамата да …

Z : Не, ще кажа, ще кажа! Изпратиха ме в Брюксел! Казаха ни, че всички те са на подаяния от Европейския съюз, така че да моля от Меркел! И кво сега да кажа? Че са ни изоставили най-добрите ни приятели?

М : Влади, не се вълнувай. Вече казах : "За мен "Северен поток-2" е допълнителен проект, а не проект заместващ транзита на газ през Украйна". Имаме криза, мигранти, коронавирус. Е, ще ви дам 2 милиарда, макар че гърците, заедно с испанците и португалците, ще ме разкъсат на парчета. И унгарците ще им помогнат. Те ще кажат : "Защо Украйна, а не ние?" И какво ще им кажа?

З : А на мен, какво ще кажете?

М : И ще ви кажа, че Европейският съюз няма пари в бюджета за това. Не съм против да помагам на Украйна. Но в рамките на бюджета.

З : А кога ще може?

М : След 2 месеца има нов канцлер в Германия. Сега не решавам такива въпроси.

З : И чак след 2 месеца?

М : И след 2 месеца на новият канцлер ще са му необходими шест месеца, за да разбере "кой-кой е" и "какво-какво е".

З : И като разбере?

М : Като разбере, ще чака икономическото възстановяване за да разгледаме ситуацията. Ако нещо остане след разпределянето на бюджета, винаги сте добре дошли. И като цяло у нас подобни въпроси не могат да бъдат решени веднага. Елате след една седмица. Трябва да се консултираме с нашите другари …

В джоба ѝ звънва мобилният телефон

М : Здравей! Владимир? Как ме намери? (На Байдън, покривайки слушалката с ръка) Това е Путин … О, да, извинете. (Включва високоговорителя).

Владимир Путин : Ангела, знаете ли какво се случва в Германия?

М : Да, изглежда вали дъжд … Защо?

П : Извинете за прекъсването. Какви дъждове? Докато вие там с Джо, половината ти държава се отми. Щайнмайер се разхожда с Лашет без вас пред камерите. Сега ще възстановяваш страната поне шест месеца. И така, трябва ли ти моят газ или не?

М : Владимир, ще ти се обадя по-късно, не се отдалечавай от телефона.

Б : Какво се случи при вас?

М : Няма такива думи в немския език.

Б : Говори се, че знаеш руски, а в него все ще се намери нещо за такъв случай.

М : Джо, разбираш ли, при нас е потоп, ще ми дадеш ли втечнен газ на цената на руския за икономическо възстановяване?

Б : Анджела, не ми каза това, не го и чух. Да кажем нещо общо за пресата и да се приберем, сега нямате време за газ.

З : Чакайте, господа, ами аз? Ами Украйна? Що ще кажа у дома?

Б : Кажете : ще се срещнем през есента и ще решим всичко тогава.

З : Но през есента "Северен поток-2" вече ще бъде пуснат в експлоатация! За какво има да говорим тогава?

Б : Ще намерим за какво да говорим. Намерете Кент в Киев и изберете заедно с него кандидат за министър на министерството на вътрешните работи.

З : Значи все пак Кент е човекът на Аваков!

Б : Аваков е човек на Кент и двамата са мои хора. Върви Влади, работи. Ще ви потърсим, когато имаме нужда.

З : Предателство, пълно предателство! Фрау, къде отиваш?

М : При всеки случай другаде. Извинете, Волдемар, сега нямам време.

Край на стенограмата.

Александър Халдей :
image

https://aurora.network/articles/153-geopolitika/93053-sekretnye-protokoly-peregovorov-baydena-i-merkel

 

Елегантно, с почукване, в кабинета плахо пристъпва Светлана Тихановска :
image

Тихановска : Извинете! Добър ден, сър!

Байдън : ?!?!

Т : Аз само за малко. Вярвам, че ще ми помогнете да победя режима на Лукашенко и да демократизирам Беларус. Събирам финансови средства за "белоруския държавен преврат". Жалко, че фрау Меркел излезе. Обикалям страните от Европейския съюз, но без особен успех.
Всъщност аз няма да се кандидатирам на следващите президентски избори, просто искам да си остана морален авторитет.

Б : Извинявайте, но не сте включена в протокола. (Излиза)




Гласувай:
10


Вълнообразно


1. zaw12929 - малко вероятно но все пак меркел да ...
24.07.2021 16:12
малко вероятно но все пак меркел да се установи да живее у нас
цитирай
2. kvg55 - До 1. zaw12929
24.07.2021 17:11
Нейна си работа.
цитирай
3. mt46 - Ха,
24.07.2021 21:55
а къде е нашият Бойко?...
цитирай
4. kvg55 - До 3. mt46
24.07.2021 23:48
И той не е включен в протокола и нали е скромен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5755537
Постинги: 2808
Коментари: 25797
Гласове: 34178
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031